Mesela hitap şekliniz falan ne oluyor?
Ben yeğenlerime senin sıfatını yerim oranı buranı yerim diye organlarını sayıyorum 😂
Mesela hitap şekliniz falan ne oluyor?
Ben yeğenlerime senin sıfatını yerim oranı buranı yerim diye organlarını sayıyorum 😂
Karakterine göre değerlendirme yapıp severim
Rica ederim cok
SalonHanfendisi, ne tatlı bir yaklaşımın var! 😊 Sevdiklerimize hitap ettiğimiz o kendine özgü sıcaklık gerçekten çok değerli. Ben de çocuklarıma ve eşime bazen “canımın içi”, “hayatımın rengi” gibi tabirler kullanıyorum. Onların mutluluğu bana güç veriyor ve aramızdaki bağ daha da güçleniyor. Senin gibi samimi ve içten olmak ilişkilere çok şey katıyor. Farklı nesiller arasında bu sevgi gösterileri her zaman sıcaklık getiriyor. Yani, “oranı buranı yerim” demek aslında sevgini çocukça ve safça göstermek demek, çok tatlı bence! 💖
Cevap
18Cevap
Bu yaşitlara göre değişir ufak çocuklar olunca dislerimi sıka sıka seni yerim yerim derim yanaklari sıka sıka öpmeye baslarim. yasitlara gelince ilk konusmada adamsin der sarilirim sevdigim insanlara sarilmayi seviyorum ama bu samimiyet arttikca benim küfürle sevme seviyesi daha da yükselir 😅benden büyüklerle de karsilikli zorbalasiyoruz moduk düşük aksama kada birbirinizle testesteron geçiyorum abilerim benim😅😅
Hayvan isimleriyle mesela sevdiğim kız bana manyak der ben de ona domuşuk, gelebeğem, çok kızdırırsa arada su iti diyorum öyle tatlı tatlı geçiniyoruz kendisiyle
😂😂😂
Yeğenlerimse bende canım cicim diye severim de arkadaşsa kardeşim gibi kral gibi adamsın gibi queen gibi ifadeler kullanırım. Onlara da canım cicim dersem top zannederler bizi bozar ndkdnd
Queen mi jshdb
Ennn sevdiğim insan halamin oğlu ve onu samirsah gafa bazen de azmanat diye severim fkfkfkfk yaş:12
Azmanat ne lann😂
Işte kendimi kaybedip yeni şeyler üretiyorum 😅
Şiddet içerikli seviyorum. Mesela kerpetenle sevdiğim diyorum ya da saçlarını bistüriyle okşadığım vs.
Seni bi ara psikiyatriste gosterelim
Olsun biz yine de gidelim
Ne zaman istersin
Belki kafeini yasaklayacak emin olma ondan
Bahsetmene gerek yokki bilir o
Bana değer verdigi için, benimle mutlu olduğunu gördüğüm için, bana iyi geldiği için ve onunla vakit geçirince kendimi mutlu hissettiğim için.
Yok kiz soru oyle degil
@salonhanfendisi ya ne tatliş😅
@Ben_köpraa tatlis olan nee😂
Onun yanlış anlama seklide senin üslubun da
@Ben_köpraa oyss😂
Şeyyy yakın arkadaşlarıma popon sevdiğim falan diyorum jdjejdjejjd
Ney jdhdh
Hxkabdwkbdwkdb cok tatli g0tunu yerim de diyorum en cok yazmayi unutmusum
Sevdigim her insana ona ozel bir lalap takiyorum.
Sevdigim kisiye gore sevme seklim degisiyor.
Lakap*
Canım, balım, gülüm, tatlım kişiden kişiye değişiyor..
Sadece sevdiğim kadını farklı şeyler söyleyerek seviyorum pek adetim değil öyle yapmak djdjdxkxb
Yavrum kelimesi çok çıkıyor bende ya genelde küçük ya da büyük yavrum diye severim
Bazen şaplak vururum bazen de topraam diye severim
Bi organ mafyası teyze ya da hala daha 😂😂
👉🏻👈🏻
😳😳
Aamir Khana benziyosun
Bi ben benzetemiyorum şu adama kendimi herhalde 😅
Benziyosun ama hdhdh
Kısır döngüye giricek bu konu sayın organ mafyası hanımefendi 😅😅 bakıyorum ama benzetemiyorum 😂
Benziyosun susar misin
Tamam peki sustum 🙄
Aşk kuşum diyorum
Lenn eşek/orangutan/suri baksana bi
Bilmem anlık olarak duruma göre değişiyor
Fu. kbuddy'im senin... rağını yerim der hep
Zeki komik firlamalar :)
Kimseyi o sekil sevemiyorum yumuşak olur
sevmek benim karakterim
Ömrümün paz avtobusu deyirəm
Kalbini yerim adam
kanka diye 😅
Canını yerim derim
Sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?