Neden karsima hep yanlis insanlar cikiyor?

Kimsenin icinde ne yasadigini bilemem ama gordugum kadariyla etrafimda ne guzel arkadas iliskileri olan hep beraber olan birseyler yapan kisiler var bir tanigim kizarkadasimin cevresi boyle arkadas cevresi var hep beraberler onlar onu arar bu onlari arar bulusurlar enerjileri birbirlerine uyuyor ben boyle ortamlari seviyorum ama nedense yanlis kisilerle sinaniyorum beni ben olarak seven kabul eden merak edip arayan beraber birseyler yapabilecegimiz bir arkadas ortamina denk gelmedim taniyorum bazi kisileri basta iyi gidiyor bakiyorum sebepsiz yere benden uzaklasiyorlar ya da ilgi alakalari kalmiyor gerisi gelmiyor kimseyede birsey yaptigim yok uyumluyum yakin davranmaya calisirim kimse sanki beni kabullenmek istemiyor neden boyle oluyor
Neden karsima hep yanlis insanlar cikiyor?
Cevapla