Az önce şöyle bir ayete denk geldim acaba biz şükretmeyi yanlış anlamıs olabilir miyiz?

Şüphesiz biz ona yolu gösterdik; artık ya şükreder ya da nankör olur.

Yani, yol gösterildi, verileni doğru yolda kullanmak şükür etmek olabilir mi yani sadece dilde şükür etmek manasına gelmıyor olabilir mi? Mesela akıl vermiş kullanmak şükretmek, ya da nimet vermiş bunun temizlerinden faydalı yiyip birde sadaka vermek şükür olabilir mi?

Çünkü yolu gösterdik diyor yola soktuk demiyor

Az önce şöyle bir ayete denk geldim acaba biz şükretmeyi yanlış anlamıs olabilir miyiz?
Cevapla