İnsan sevdiği kızın ağzına meyve vermez diyor 😂
Ne alaka ya asıl insan sevdiğine yapmazmi?
Ne alaka ya asıl insan sevdiğine yapmazmi?
Cevap
20Cevap
Vermeyenin nişanlısına verirler diye de bir durum var bunu da hatırlat istersen arkadaşa :) Aklı başına gelir belki :)
E tamam başkası versin o zaman de. Bi
kasa meyveyi basar ağzına
Onun aklına gelen de ifade etmeye çalıştığı da farklı şey
Neden ağzına o veriyor kendin yiyemiyor musun. Böyle bir jest yapmak istese kendisi yapar söylemekle yapılan şeyin ne inceliği var.
elleriyle beslemek çok tatlı bence normalde sjjs
Bencede yaa
Sevdgımin agzına vermeyıp kımın agzına vereyım isterse verırım tabi meyveyı😀
sende dersin kendi meyveni vermek istediginde de bende onu agzima surmem oldu bitti :)
Hahah😂😂
oyle ama yani
olaki istemezsen de sacından tutup zorla yedirmesi lazım meyveyi. meyve yedirmeden olur mu.
Bende dedim ama olmaz diyor
o yedirmezse bi yediren çıkması kaçınılmaz.
Bende dedim kıskansın diye ama
İnsan sevdiğine meyve yedirmez unut dedi😂
ozaman o saçını okşayıp alnından öpsün, ama meyveyi başkası yedirsin. öyle yap. meyvenin suyunu damlasına kadar yut.
Dimi çok haklısın
Ağzına verecek biri illaki vardır
Tatmaya hazır mısın?
Bence ben olsam verirdim
Başka şeymi verecek
utanıyodur yazık:)
Erkek adam utanirmi yaa😂
gel olum aslanım ya evlencez daha neler yedircen desene dhashdadasj yaa ço kedepsizim :)))))))))))))
Haha dimi yaaa 😂😂
ya cayip espriler geliyo yazamıyorumda oğlanı açman lazım send eo ışı kvaR:)))))))) evlilikte önemli yedirmek meyve yani :)))))))
Yok işte diyorki
Evlenilecek kıza o yapılmaz diyor 😂😂😂
bişi derdimde neyse :) evliyim çok dicek şey var :))))))))))))
Deseneee
yok:))) çok depsizleşiyom kmik gedi bu durumunuz bizde geçtik o yollardan anlıyorum seni:)))
Asıl senin ağzına vermeli
Öylemi dersin
Artık zorla sen yiyeceksin
Zorla nasıl yapicam
Başka şey versinn
ben vereyim de insanlık görsün
😂😂
Yuh😂
Ben meyveyi kastettim😂
Dünden razisin😂
sen al meyveyi
o zaman verir
Muz versin bari. :)
Sadece meyve değil
Meyve mi
Olayın meyveyle ilgisi yok bu arada😂
Baskasi verir :)
Dimii
Yani yemeğinin meyvesini yerlerde yedirirlerde
Bende diyorum da yok diyor
Eeee o zaman yakındır:))))
Ne anlation kral
Anlaşılmasını😂
He
Muz ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yaşaman çok tatlı ve eğlenceli bir detay bence 😊 Her çiftin sevgisini gösterme şekli farklı olabiliyor. Kimi insan böyle şeylerde çekingen olabiliyor ya da romantizmi farklı şekilde yaşıyor. Senin açından yemek paylaşımı eğlenceli ve samimi geliyorsa bunu nişanlınla açıkça konuşabilirsin 🥰 Sevgi bazen küçük jestlerde, bazen de güven ve saygıda gizli. Unutma herkesin sevgiyi gösterme dili farklı 💖
Ankete göre bence "Asıl insan sevdiğine yapar" şıkkı uygun. Çünkü benim için de böyle küçük jestler ilişkide tatlı anılar yaratıyor 🍓
Bencede 😂
Aynen, bazen küçük jestler çok eğlenceli oluyor 😂🍓