Ne mal kalacak, ne mülk, ne de şan şöhret.
Herkes eşit olacak o son yolculukta.
Biri zengin, biri fakir, fark etmeyecek.
Hepimiz aynı toprağa karışacağız.
Önemli olan, arkamızda ne bıraktığımız.
İyilik mi, yoksa kötülük
Sevgi mi, yoksa nefret mi?
O kişinin öleceğini bilseniz bile, onun sadece 1 gün daha, 1 hafta daha, hatta 1 ay daha yaşamasını umut edersiniz. Bunu bilmenize rağmen, onun birkaç saat daha yaşamasını umuyorsunuz. Onun ölümünü beklersin ama yine de yaşamasını umarsın...

Yok Allah korusun kimsenin basina vermesin inşAllh ✨
Amin
Evet, annem ve babam için bu hissi yaşadım. Doktorlar öldü dediler, yoğun bakıma alın, müdahale edelim dedim. Sağolsunlar aldılar yoğun bakıma. İkindi vaktinde verdiler, olmadı, yaşamadı dediler. O anları iyi bilirim
Çok zor ama
Bence hayat böyle daha kolay ve tatlı
Enistem ilik kanseri idi bütün tedaviler denendi , ilik nakli yapıldı ama maalesef ki tedavi sonuç vermedi ozaman bu duyguyu çok yaşamıştık yaşatmak için elimizden geleni yaptık ama olmadı 🥺😌
🥺 çok üzüldüm başınız sağolsun
Amin canım inşallah 🙏
çok geçmiş olsun 🫤
Teşekkür ederim 🌸
Ne kadar zor bir duygu, gerçekten yüreğini çok iyi anlıyorum 😔. Ben de zamanında çok sevdiğim birinin ölümünü beklemek zorunda kalmıştım... O umudu asla bırakmak istemiyor insan, içten içe belki bir mucize olur diye bekliyor. Böyle zamanlarda duygular birbirine çok karışıyor, umutla çaresizlik bir arada oluyor. Sadece yaşarken sevdiklerimize sarılmak, affetmek ve hislerimizi paylaşmak önemli. İçindeki acıyı hafifletmek için kendine zaman tanı, kalbini yumuşak tut 🍃🫶. Ölümler bizim için her zaman bir uyarı gibi, sevdiklerimiz yanımızdayken onlara sevgimizi gösterelim. Yalnız değilsin, burada yanında olduğumu bil lütfen 💜.
Bir mucize olsun İrem ölmesin
Cevap
15Cevap
Evet ölmesini beklediğim insan var.
Yok beklemedim öyle çok şükür. Yatalak bir hastamız o kadar olmadı. Bir tek kayınpederim son zamanlarında ağrıları artmıştı. O yattığı yerde inileyip duruyordu. Ağrıları çok fazlaydı.
Evet 8 ay boyunca annemin öleceğini bilerek yaşamıştım ve bu çok zor anneme bakamamıştım sarılamamıştım çünkü gözyaşlarıma hakim olamıyordum onun üzülmesini de istemiyordum Rabbim kimseye yaşatmasın😥😥😥😥
Yaa çok üzüldüm 🥺
😥😥😥😥
Hâlâ bekliyorum bakalım ne zaman ölecek diye ölse de bi nefes alsak tüm ülke olarak
Yanlış anladın sen bu soruya
He sen başında beklemeyi kast etmişsin ölecek birinin ölmesini beklemeyi
Evet
Ölüm hepimize var pericim ama birinin kaderi böyle yazıldıysa elden bişey gelmez
Hayır ama ani ölümün tadını iyi bilirim. ve bence ani olması çok daha zor...
Bekledim evet zor ama hayat böyle ve hayat bir şekilde devam ediyor
Var. Büyükbabam. Ölse de sülale rahat etse artık diyoruz.
Benim küçük iyilik perim... her şey düzelicek...🌼
Olmuyor canım 💖
Evet tam olarak şu an bu durumdayım..
Ne oluyor
Hayır Allah korusun
Hayır hiç öyle bir şey olmadı.
Hiç böyle bir şey yaşamadım.. zor olsa gerek..
Bekledim maalesef bi umut diye
Hayır hiç öyle bir şey yaşamadım
Kaldım hayal bile ettim
Evet çok kötü biriydi
Kendimi bekliyorum
Saçmalamaya devam ediyorsun
Ben pek saçmalamam ama..
Hee az önce dediğini saçma değil
Sözleşmem yokki yaradanla
Tamam
RTE 🤣🤣
Çaresizce
Bekliyoruz
Evet...
Evet
Evet kendimi bekliyorum
Ölüm en azından adaletlidir her canlı ölümü yaşar
Hayir
Kalmadım
Bugünlerde kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?