Hiç birinin ölmesini beklemek zorunda kaldınız mı?

O kişinin öleceğini bilseniz bile, onun sadece 1 gün daha, 1 hafta daha, hatta 1 ay daha yaşamasını umut edersiniz. Bunu bilmenize rağmen, onun birkaç saat daha yaşamasını umuyorsunuz. Onun ölümünü beklersin ama yine de yaşamasını umarsın...

Hiç birinin ölmesini beklemek zorunda kaldınız mı?
Güncellemeler
9 ay
Soruyu sorduğumda amcamın o hastalıktan kurtulmasını umuyordum ve şimdi bu güncelleme yazıyorum, amcamın ölümünün üzerinden 3 ay geçti.🧚🏻‍♀️Ölüm var, ... bir gün herkes bu dünyadan gidecek.
​Ne mal kalacak, ne mülk, ne de şan şöhret.
Herkes eşit olacak o son yolculukta.
Biri zengin, biri fakir, fark etmeyecek.
Hepimiz aynı toprağa karışacağız.
​Önemli olan, arkamızda ne bıraktığımız.
İyilik mi, yoksa kötülük
Sevgi mi, yoksa nefret mi?
Güncellemeler
3 ay
Güncelllll
Hiç birinin ölmesini beklemek zorunda kaldınız mı?
Cevapla