Çocukken yapılan balkon pikniklerini özleyen var mı?

Balkonda kendime oturmus mangolya yiyorum kafamda da fırat tanış-yani calıyor. Yani olmuyor olmuyor istesem de kimse gelmiyoooor beklesemmm de sesim rahatsız olmasa söylerdim arkadaslarımmm🩷🎀

Çocukken yapılan balkon pikniklerini özleyen var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Aslında ben de isterim emeklemeden kosmayı kücük bir oyun icinde önemli kisi olmayı.. sebonun sigara şarkısı yogun akademik kaygılar tasımıyor mu? Nerden bakarsan öyle bi sarkı sankim
Çocukken yapılan balkon pikniklerini özleyen var mı?
Cevapla