30 yaşında olup da ana kuzusu olmak normal mi?

Bu benim. Yakın zamanda fahri Kuran kursu öğreticisi olarak çalışacağım. Eğer Diyanet akademiye alım olursa oraya gidip kadrolu atanmayı düşünüyorum. Ama benim yaşadığım şehirde boş yer olmadığı için komşu şehrimizde çalışmak zorundayım. Annemden, babamdan, kardeşlerimden, evimden ve yaşadığım şehirden ayrılacağım için günlerdir ağlıyorum. Hatta ağlamaktan gözlerim yanıyor. Bavulumu hazırlarken hüngür hüngür ağladım. Sizce 30 yaşında olup da bu kadar ana kuzusu olmam normal mi?

30 yaşında olup da ana kuzusu olmak normal mi?
Cevapla