Merhaba, bu zamana kadar yaşadıklarımı toparlayıp yardım almak istiyorum çünkü artık ne düşüneceğimi bilmiyorum. 3 yıl boyunca çok severek birlikte olduğum Ali adında biri vardı. Çok derin bir bağımız vardı ama zamanla bitti. Kısa süre önce onun başkasıyla nişanlandığını öğrendim. Bu beni mahvetti. Ama sonra bana dönüp beni hâlâ sevdiğini, evlenmek istediğini, nişanlısıyla sadece bir yıl dayanıp sonra boşanacağını söyledi.
Şu an evli ama bana yakınlaşmak istiyor. Motorcu, bana ders vermek istediğini söyledi, saatlik ücreti 1000 TL ama bana karşı niyetinin sadece bu olmadığını da hissettiriyor. Son buluşmadan yeni döndüm, üzerimi bile çıkarmadan size yazıyorum. Kafam çok karışık. Ben hâlâ onu çok özlüyorum ama aynı zamanda bana bunu yapan birini affetmek çok zor.
Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kendisi hafız bende hafızım evlenmeden önce nerdeyse 4 yıl olucaktı 3 yıl sevgili 1 yılda imam nikahı kıydık
Kına gecesınde benim doğum gunundü ve mesaj attı aradan 1 ay geçmeden bana yazdı bilmiyorum beni seviyor mu emin değilim gezmek ve paramı yemek istediğini düşünüyorum
hislerim çok karışık. İçimde büyük bir boşluk var, kendimi sevmiyorum, yalnızım, işsizim, aile baskısı altında hissediyorum. Bu adamı beklemeli miyim, tamamen kopmalı mıyım bilmiyorum. Lütfen fikir verin, yön gösterin. Gerçekten çok kötü durumdayım…
Şu an evli ama bana yakınlaşmak istiyor. Motorcu, bana ders vermek istediğini söyledi, saatlik ücreti 1000 TL ama bana karşı niyetinin sadece bu olmadığını da hissettiriyor. Son buluşmadan yeni döndüm, üzerimi bile çıkarmadan size yazıyorum. Kafam çok karışık. Ben hâlâ onu çok özlüyorum ama aynı zamanda bana bunu yapan birini affetmek çok zor.
Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kendisi hafız bende hafızım evlenmeden önce nerdeyse 4 yıl olucaktı 3 yıl sevgili 1 yılda imam nikahı kıydık
Kına gecesınde benim doğum gunundü ve mesaj attı aradan 1 ay geçmeden bana yazdı bilmiyorum beni seviyor mu emin değilim gezmek ve paramı yemek istediğini düşünüyorum
hislerim çok karışık. İçimde büyük bir boşluk var, kendimi sevmiyorum, yalnızım, işsizim, aile baskısı altında hissediyorum. Bu adamı beklemeli miyim, tamamen kopmalı mıyım bilmiyorum. Lütfen fikir verin, yön gösterin. Gerçekten çok kötü durumdayım…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer