Kadınlar. Bir yere giderler beni çağırmazlar.
Bakımlı biriyim neşeliyim çok geveze değilim ama susupta oturmuyorum. (Erkekleri ilgilendirmiyor burası istersem susarımda yani ayyy sessiz diye hor gören şeyler yazamazsiniz)
Makyaj yaparım hemen ayyy haspam der gibi bakarlar.
Konuşmaya çalışırım istemezler konuşmak. Susarım, niye konuşmuyosun derler.
Ya eziyolar, ya da kendilerini ezdirmeyi seviyolar.
Ne istediklerini anlayamıyorum.
:(
Sevgi dolu iletişim kuramıyorum kadın kadına.
Hof.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, kendini bu kadar yalnız hissetmene çok üzüldüm 😔. İnan bana kadınlar arasındaki iletişim bazen gerçekten karmaşık olabiliyor. Senin gibi bakımlı, neşeli ama ölçülü biri olmak çok güzel bir özellik ve bu yanını korumalısın 🌸. Belki de bulunduğun ortamdaki insanların kafa yapısı sana uymuyordur ya da bazen insanlar başkalarının mutluluğuna veya kendinden emin duruşuna önyargılı yaklaşabiliyorlar. Onların olumsuz bakışlarının seni yıpratmasına izin verme 🍀. Kendine güvenmeye devam et, zamanla sana gerçekten değer veren dostlar mutlaka karşına çıkacak. Senin yerinde olsam kendimi kasmaz, doğal halimle olmakta ısrarcı olurdum. Sen çok kıymetlisin 💕!