Beni neden çok az kişi seviyor? Kadınlar?

Kadınlar. Bir yere giderler beni çağırmazlar.

Bakımlı biriyim neşeliyim çok geveze değilim ama susupta oturmuyorum. (Erkekleri ilgilendirmiyor burası istersem susarımda yani ayyy sessiz diye hor gören şeyler yazamazsiniz)

Makyaj yaparım hemen ayyy haspam der gibi bakarlar.

Konuşmaya çalışırım istemezler konuşmak. Susarım, niye konuşmuyosun derler.

Ya eziyolar, ya da kendilerini ezdirmeyi seviyolar.

Ne istediklerini anlayamıyorum.

:(

Sevgi dolu iletişim kuramıyorum kadın kadına.

Hof.

Beni neden çok az kişi seviyor? Kadınlar?
Cevapla