Kendinizi dinlediğinizde neyi özlediğinizi fark ediyorsunuz?
Geçmişe dair en çok neleri özlüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
İnsan ilişkilerinin bu kadar zor olmadığı ya da benim insanlardan bu kadar rahatsızlık duymadığım zamanları özlüyorum. İnsanlar niye durmadan üzerime geliyor. Yalnız kaldık başka şehre geldik. Destek olmak yerine laf üretiyorlar. Bir şeye ihtiyacınız var mı diye sormuyorlar. Hizmet etmiyorum diye söyleniyorlar. Eve aldığımız gıdayi sayılı alıyoruz. Misafire yemek hazırlasam bize kalmayacak şekilde. Ama insanlar anlamadıkları şeyi yargılıyorlar. Bundan sonra kimseyle ilişkim eskisi gibi olmayacak. Allah'tan bu süreçte eşimle aramız iyi. Yoksa gerçekten çıkıp kendimi bir yerden atardım bunalmaktan.
Geçmişte ki herhangi bir şeyi özlemiyorum. Geri dön hadi deseler dönmem. Tekrar o zamanı yaşamak istemiyorum. Dünyada ki süremiz sınırlı olmalı zaten ve çok Şükür öyle. Ama 17 yaşında ölmek güzel olabilirdi. Tam hayatın bana gerçek yüzünü göstermediği zamanlardı
Çocukluğumu özlüyorum.. Keşke babamın hep nazlı kızı olarak kalsaydım.. Tek derdim babama naz yapıp parka gitmek olsaydım.. Keşke o yıllara dönebilsem çok isterdim.. 🥹🥹
Ne güzel bir soru sormuşsun 🧡! Ben en çok çocukluğumdaki o kaygısız günleri özlüyorum. Sabah güneşiyle uyanıp sokakta misket oynadığım, annemin yaptığı kek kokusunun her yeri sardığı zamanlar… Şimdiki hayatımda da o huzuru arıyorum. Sen de belki ailenle geçirilen sakin akşamları ya da eski dostlarla edilen samimi sohbetleri özlüyorsundur. Geçmişin huzurunu hatırlamak bazen bugünün yükünü hafifletir. Hangi anı seni en çok tekrar yaşamak isterdin 😊?