Üst komşumun abartıp gruba şikayet etmesi normal mi?

8 katlı bir apartmanda oturuyorum. 40 yılın başı bi mangal yapalım dedik. Yer olmadığı için balkonda yaptım. Sanki evi yakmışım gibi üst komşunun abartıp gruba şikayet yazması çocukça olmadı mı?
Üst komşumun abartıp gruba şikayet etmesi normal mi?
Üst komşumun abartıp gruba şikayet etmesi normal mi?
Cevapla