Ev sahibiyle uğraşamıyorum; konu aşağıda; bikaç aya taşınıyorum, sizce taşınıyım değil mi?

Gece gece tutulmuş polisleri kapıma dikti! Bu kaçıncı!! Yasal değil! Polisin öyle bi hakkı yok. Hakkı olsa zaten kapıdan ayrılmazlar! Fare gibi iki saate kapıdan kaçıyolar!.

Güncellemeler
1 yıl
Hem de pazar gecesi yani yasadışı olduğu sırıtıyo!.
Ev sahibiyle uğraşamıyorum; konu aşağıda; bikaç aya taşınıyorum, sizce taşınıyım değil mi?
Cevapla