Yalniz kalan insanlarin cok daha seven insanlar oldugu gerçeği💔💔?

30 35 yaşına gelip hala evlenmemiş insanların derinine baktığınızda zamanında çok sevmis ama çok da hayal kırıklığına uğramış insanlar olduklarını görürsünüz.

İçimiz gider bazen çok mutlu bir çift görünce ama kısmet böyleymiş der geçeriz. Bir de şu var 20 li yaslardaki heves , 30 u geçince olmuyor yalnizliga fazlasıyla alışmış oluyor insan hele ki 5 10 yıldır ilişkisi olmamışsa (benim gibi) hepten kendini kapatıyor her şeye.

Belki bir gün biri gelir tiklatir kapısını ama çok sabırlı biri olmalı o da...

Geç evlenmek mi, erken evlenmek mi sizce? Ya da hiç evlenmemek mi? Afsgw

Yalniz kalan insanlarin cok daha seven insanlar oldugu gerçeği💔💔?
Cevapla