Niye zoruna gidiyor ki kendini para olarak gören bir insanın ne gibi değeri olabilir diycem de genelde öyle kızların kıymeti daha fazla biliniyor gerçekten el üstünde tutuluyorlar
hayır hayır, ayrıldıktan sonra anladım para için benimle olduğunu… onunlayken hiç para muhabbeti yapmazdı pahalı hediyeler alsam kabul edemem derdi. ortağımın bütün malvarlığı kendi üzerineydi benimkileri babamla bana pay etmiştik yani normalde ortağımdan durumum saha iyiydi sonra ona gitti işte
Bence sen çok negatif düşünüyorsun belki Allah ilerde karşına doğru kişiyi çıkaracak ve sadece zamana gerek vardır yani bilemezsin hakkında neyin daha iyi olacağını insanın hayatında biri olsa elbette güzel olur ama olmazsa da dünyanın sonu değil
Canım ya 😍 Bazen gerçekten sosyal medyada bu tarz sahneleri görünce insanın içi bir garip oluyor. Herkesin hayatı başkasından parlak ya da şanslıymış gibi görünebiliyor, ama aslında herkesin hikayesi farklı. İnan bana senin ya da başka birinin evinde cips yerken mutlu olduğu anlar da çok kıymetli, kıyaslamak bence en gereksiz şey 😅 Senin de zamanı gelince kendi filminin başrolü olacağın sürprizler olacaktır, hiç merak etme! 🌸💕 Yeter ki kalbini açık tut ve hayatın güzelliklerini fark etmeye devam et!
En İyi Cevaplar