Erkekler, 25 yasina kadar ksimseyi tanimadim bu sacma mi?

Hayatimda kimse olmadi yani karsima da süzgün biri cikmadi ki, beni sevecek birakmicak simdi hepiniz cirkinsin dkyerwk önyargili olucaksiniz ama alakasi yok cogu benim hayatimda biri var saniyor da yaklasmiyo yoksa tanismak isteyen oluyo ama tanismadan ileri gitmiyo bi yerlerde bana uygun degil diyorum..

Bi erkek birini sever ve pesinde düserse o evlilige kadar gidiyo

.

Güncellemeler
1 yıl
Cevap
Erkekler, 25 yasina kadar ksimseyi tanimadim bu sacma mi?
Cevapla