Hayatimda kimse olmadi yani karsima da süzgün biri cikmadi ki, beni sevecek birakmicak simdi hepiniz cirkinsin dkyerwk önyargili olucaksiniz ama alakasi yok cogu benim hayatimda biri var saniyor da yaklasmiyo yoksa tanismak isteyen oluyo ama tanismadan ileri gitmiyo bi yerlerde bana uygun degil diyorum..
Bi erkek birini sever ve pesinde düserse o evlilige kadar gidiyo
.
Güncellemeler
1 yıl
Cevap
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Vala ben peşine düştüm de değişen bişi olmadı evlenemedim...
evliliğe kim gidiyor artık
!!!
Doru
fakirlitken zor işler
Hayır saçma değil
Saçma
Napim? Erkeklerin altina mi yatim
Üstüne yat 😅
Eşek
Kedi
e ne guzel
Nereye. Kadar..
nasip
40a girexek tanidiklarim var bekar halen
demeki istemiyorlar
Hayir istiyolar adam cikmdi ki karsilarina byöle diince de dünya cirkini saniliyo
Cirkin erkek gelsin o da yok
ben gideyim
Sen yakisksli miin
bilmem iyiyim bence
Senin hayatin
Düştüm peşine