Çocuğun biri bana “seninle evlenmek istemem çünkü çok zekisin” dedi zeki olmak kötü mü?

🤣 böyle saçma sapan sorular tutuyor gibi geldi o kadar saçma ki utancımdan gizli kullanıcı olarak soruyorum
Güncellemeler
1 yıl
Not: olay gerçek değildir.
Çocuğun biri bana “seninle evlenmek istemem çünkü çok zekisin” dedi zeki olmak kötü mü?
Cevapla