Neden aşk ilişkilerinde böyle sıkıntılar yaşıyorum iftiralar atılıyor bana?

Annem ile Babam yüz yüze kızla ile konuşmaya gitti ben de tabi uzaktan takip ettim sonra babam demiş ki bu çocuk sana terbiyesiz hareketler yaptı mı diye sormuş kız hayır demiş kız arkadaş ile konuşurken laf dinliyormuşum dedi ondan rahatsız oluyormuş sonra doğum gününü bana söylediği halde arkadaşla biz konuşurken duymuş dedi kırmamak için şiirlerime yorum yapıyormuş dedi kafenin önünden geçerim arkadaşlarımla görüşmeme engel olma dedim ya sinirle ona takılmış ben bir kız evladıyım ben korkuyorum demiş babam da seni rahatsız edecek hiçbir şey yapmaz karıncayı bile incitmez demiş. Bunun üzerine de kız da kaç defa söyledik yakın davranma diye dedi ama sadece kafenin sahibinden duydum birebir bana söylemedi. Arada da kız konuşma bitmeden masadan kalkmış. O da müşteri gözüyle bakıyormuş başka da müşteriler de var demiş. Annem babam da geldiler geri. Böylece hem o kafe ve kız benim için tarihe karıştı artık konu kapandı. Sonra veda mesajı yazdım tüm temiz hislerimi açıklayacak şekilde kavga ettiğim kafenin sahibi kızın hesabından küfürler aileme küfürler tacizle sapıklıkla suçladı. Seni şikayet edeceğiz diye ses kayıtları attı sonra seni bu semtte görmeyeceğim falan tehditler babanı uyaracağım falan filan demeler ben korkuyorum başıma bir şey gelecek diyee.
Neden aşk ilişkilerinde böyle sıkıntılar yaşıyorum iftiralar atılıyor bana?
Cevapla