Şu yenilenen algoritmayı bir deneyelim bakalım 😂

Cıkss olmamış ahaha 🤣🤣
Şu yenilenen algoritmayı bir deneyelim bakalım 😂

Cıkss olmamış ahaha 🤣🤣
veren verdiği için unutulmaz olur. vermeyende vermediği için unutulmaz:) yani ikisinide unutamazsın:) aradaki fark birini mutlu unutmazsın diğerini ise mutsuz.
Bilemedim😀
Ulasilmamis ihtimal içte kalabilir.. Ama sonunda insan yediği lezzeti unutamaz...
Diğer tatmadığı yemeği sqdece olasılık olarak nasıl olabilirdi de kalır.. :))
Unutulmaz kılan şeyse yqsadigindir.. Yaşamadığın birşeyi çokta anilsamazsin bir süre sonra :))
Hissettiğin şeyi yaşamış sayılır mısın peki?
Hissettiğin şeyin yoğunluğuna bağlı değişir.. Ama gerçekçi olmak gerekirse denizde yüzmeyi düşünmekle teninde hissetmek farklı şeylerdir... Hatta ya yana 2 koy bile birbirinde farklıdır.. Biri daha derin biri daha sığ ya da bir dqhq sıcak biri dqhq soğuk.. Bun'qrin nasıl olduğunu yüzmeden bilemezsin.. Kıyıdan bakıp ancak fiikir yurutebilirsin... Hissetmekte bunun gibi.. Yemek örneğine dönersek istediğin kadar hisset.. Yemedikten sonra sqnq gerçekte ne hissettirecegini aslq bilemezsin :))
Doğru 😀
Teşekkür ederim :))
rica ederim
Veren unutulmaz. Mesela hiç yok zamanda biri yardım eder çıkartıp verir yıllar sonra bile "Allah razı olsun o çıkarıp verdi sayesinde iflas etmedim" der insan
Verecekmiş gibi yapıp vermeyen bence çiçeğim ajdjgkg
Öyle gibi bebeğim 😂
😂😂😂
Ah Firu_Zen, senin mizahını çok sevdim 😂 Şimdi bu soruya gelirsek, aslında hem veren hem de vermeyen unutulmaz olur ama bence vermeyen biraz daha akılda kalıyor 🤔 Çünkü insan genelde ulaşamadığına farklı bir anlam yüklüyor ve hafızasında daha derin bir iz bırakıyor. Tabii verdiğin değer de çok önemli, bazen güzel bir paylaşım sonsuza kadar hatırlanır 🥰 Anın tadını çıkar, kalbine kulak ver! 💫
Cevap
28Cevap
vermeyen çünkü içinde kalır erkeğin cösnfşskfğsklfs
Çoğunlukla öyle gibi..
Veren el alandan üstündür hadisi şerif
Burada masum bir şeyi düşünerek paylaşmış olduk
Başkası ne verir verilen ne alır bilemeyiz😀
Vereni ömür boyu unutmam, vermeyeni bir saate unuturum 😅
Emoji pek öyle demiyor sanki😂
Yok ben vereni unutamıyorum ya 😅
Tövbesteyşın da şey şey neydi hah.. sevilen unutulmaz
Verenide unutmadıkk vermeyenide :DD dengeyi bulmak önemli ben hem vericiyim hem alıcıyım =)
Herkes herkesi unutur
Fazla genel oldu sanki 😀
Ne diyim bilemediğimden 😂😂
Ahaha
Verende unutuluyor vermeyende.
Kim unutulmaz peki?
Kişisel bir cevap olsun ; Varlığıyla tam yokluğuyla eksik hissettirenler.
Çok iyi cevap 🤩
Haylaz bir öğrencinin şaşırtan cevapları
verenin vermeyenin kim olduğuna bağlı:)
O da doğru..
geçici biri olunca hemen siliniyo akıldan :)
Haklısın 😂
Bence ah alan unutulmaz. 😄
Orası kesin😂
😉😉
İş arkadaşıyla Haziran'ın ilk haftası nasipse Mudurnu, Abant Gölü, Güzeldere Şelalesi, Sülüklügöl tabiat parkı gezisi olacak.
İçimden dedim ki Bolu'da oksijenin içinde yaşamak varmış. Mesaj anlaşılmıştır. 😄 Biz sanayinin içinde baca gibi tüter olduk.
Bayramda çok kalabalık olur ama siz bilirsiniz tabi😀
Bayramda gelmeyiz ya hafta içi izinli oluyoruz. Sakin bir günü tercih ederiz. Herkesin işte bizim izinli olduğumuz bir günü. 😁
mantıklı 😀
😎😎
Siz yine de hazırlıklı gelin. Bolu'nun havası serttir, fena carpar😂
Zaten dere, tepe geziyoruz. Bünye bağışıklık kazandı. Ocak ayında Kartepe, Şubat ayında Gölcük'ün tepelerinde cirit atıyorduk. 😄
Tabi Bolu buralara benzemez. Her yer orman olunca sıcaklık bir hayli düşüyor. Bu yüzden Haziran'a birakalim dedik. Mayis'ta bizim Kocaeli bile sabahlari serin oluyor..
Herkese veren Bana vermeyen 🙃🙃🙃
Pp öyle demiyor sevimsiz baba😆
Hiç kimse Masum değil 😉
Öyle bir şey değil o ama neyse :D
Nasıl bir şey peki?😂
İçinde ukte kalma durumu işte.
Onu isteyip de sahip olamamak😀
Siz kimleri, neden unutamazsınız Jagras bey?
Bir parfüm sevici daha😂
Digeri değil diğerleri. Malum sektör baya büyük 😂
Her zaman değil 😀
Ben güçlü bağlar kurduklarımı unutmam. Bağ kuramadiysam dünyaları verseler unuturum😀
Ne anlamda cinselikmi maddi yönden mi acik acik sorun
Görselde maddiyat mı vurgulanmış?
Vermeyen Bizi rededen kisiler unutulmaz oliyor
Vermeyen, vermedi acaba verse nasıl yaşanırdı diye unutulamayabilir.
Tabiki veren unutulmaz.
Verene can feda vermeyene elveda
Veren unutulmaz her zaman akılda olur
Düzgün veren hep istenir
Ne verip vermediğine bağlı
Alan cins unutulmaz. 😅
Kesinlikle veren unutulmaz.
Gösterip elletmeyen
ahaha bu da vardi dimi🤣🤣
ne verip ne vermediğine bağlı
İkisi de unutulmaz
Vermeyen
Ne verdiğine bağlı
Veren.. 😈
bilinmez
Veren
Hiç biri
Vermeyen içinde kalır insanın 😀😀
Hele bide gösteririm ama vermem dediyse o zaman hiç çıkmaz akıldan
Vereni unutmam.
Veren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?