Daha sorumu bitirmeden ev kadini ev kadini dedi 😂😂😂😂😂 sizce ben onu napim
evde işler yari yari yoksa birsey yapmam yemek de öyle bulasik bir haftadır duruyor onda siraa hala yapmadı
Daha sorumu bitirmeden ev kadini ev kadini dedi 😂😂😂😂😂 sizce ben onu napim
evde işler yari yari yoksa birsey yapmam yemek de öyle bulasik bir haftadır duruyor onda siraa hala yapmadı
Şimdiki erkekler inkar etse de erkeğin fıtratında var ev kadını olan birisiyle daha iyi anlaşmak çünkü erkek aslında evini temiz tutan ona yemek yapan onun çocuklarına bakan onun mal varlığına sahip çıkan onu destekleyen onun yanında olan bir kadın ister yanında yani fıtrat meselesi bu tamamen çoğu erkek mesleği olan kadınlar seçtiler ama sonra baktılar bu kadın beni saymıyor bile üstelik tepeme çıkıyor kendi görevimi bile elimden alıyor bana analık yapıyor vs böyle birisi tabikide erkeğe ters ama çoğu erkek için iş işten geçmiş oluyor çoktan bu yüzden hep diyorum dış güzelliği değil parayı değil doğru düzgün ve hanım hanımcık kızları seçin ancak o zaman mutlu mesut olursunuz beyler
Kocamin mutlu olmasi beni ilgilendirmez ben mutlu olmam gereken kişiyim güzeligim de tabi ayricalik
Haklısın tabi ilk önce kendi mutluluğun önemli ama kocanda önemli evlilik tek taraflı değil karşılıklı olmalı bu böyledir bu yoksa ortada ilişkide yoktur demek canım
Anlamıyorum madem kocanızla zıtlaşacaksınız o zaman neden evleniyorsunuz
Ben hizmetçilik yapım diye evlenmedim ztn biliyordu ne diye barisdi benle ayrilmistim
Erkeklerin tek derdi dış güzellik ve cinsellik oluyor genelde kesin bunun için seni istedi ama madem seni böyle kabul etti o zaman tamamen kendi suçu bu gram acımıyorum
Yok biz kücüklükten beri tansiyoruz biliyor du beni yani
O zaman saçma sapan duygular yüzünden kendini ateşe attı max erkek g. rizekalılığı işte
Yani iliskide ja kadin ja erkek köle olur ben öyle taraf secmem
Kimseye kölelik etmiyorsun sen nasıl ona itaat ediyorsan o da aynı şekilde sana itaat etmesi lazım bir ilişki bir evlilik ancak o zaman yürür evlilik demek birlik demektir
açıkcası ben artık kadınların erkeklerin rolünü almak istemesinin sebebini anlamıyorum , bulaşık yıkamak yemek yapmak o evi yuva haline getirmek kadının görevidir zaten erkeğin görevi imkan sağlamak ve korumaktır siz kendi yaratılışınızı inkar edip erkeğin rolünü çalmaya çalıştıkça erkeklerde artık evlenmekten vazgeçiyor sonra kenarda köşede erkekler prenses olmuş laflarını ediyorsunuz. yok erkek benim yemeğimi ödemedi vs yok benim param bana ait erkeğin parası da bana ait , o ev için harcar ben harcamam vs vs açıkcası erkekler böyle kadınlar istemez
Yok çok saçma birsey islamda kocasi karisina yardim eder etmeli
Ev işi temizlikçinin görevi temizlikci olmiyorsa da ikisinin görevi
Benim herseyim ödeniyor fazlasiyla enayi değilim çünkü misal benim kocama ihtiacim yok böyle giderse kapi ord
kadınlık görevini yapmak sana zor geliyorsa evlenme o zaman böyle bir kadını kimse istemez ben demiyorum ki tüm yükler üstüne binsin gerektiğinde yardım edilir ama yok bulaşıklar 1 haftadır duruyor ben yıkamam falan bunlar hoş şeyler değil
Bende sira degildi yemek yapip yemekleri bile tencerde birakti yapmasaydi
Kocamin yengeleri ev kadini hepsi kocalari da para bile vermiyor fakir yasiyorlar 10 senede 2 kere tatile gitti pahalı hediye hiç yok du ama babam da misal öyle annem ev kadini hayat boyu birsey geri almadi kulanildi ben öyle olmam
keyfin bilir bacımsu
Ben kadinlar gibi enayi degilim
tamam bacımsu
Yalnız her kadın bir değil hocam o yüzden genelleme yapmayın lütfen
biliyorum her kadın aynı değil yaratılışını inkar etmeyip bu tür işleri hizmet olarak görmeyip içten gelerek yapanlar olduğu sürece onlar gerçek mutluluğu bulur zaten çünkü altın kural budur kadın ne kadar feminen yanını gösterirse erkekte o kadar erkeklik yapar
Hiç mutlu ev kadini görmedim cevremdeki erkekler babam olsun bile hizmet eden kadina deger vermez ama cogu hizmet eden kadinlari aldatiyorlar
ulan kadın ev işi yaparak hizmet ediyorsa erkekte para getirerek ediyor? sen evde iş yapıyorsun adam gidip milletin işinde çalışıyor? seni aç bırakmamak için? ben doktorum ilerde evlensem sabahlara kadar nöbet tutacağım evdeki hanım aç olmasın diye o da bir evi silecek çokmu?
Senin doktor maasin benim sahsi masrafima yetmez 😂 herkesin hayati başka tabi
Kocam doktor maaşı aliyorsa direkt kapi orada olurdu
ben isviçrede doktorum paşam senin sahsi masrafın dediğini ben günde harcıyorum insanları tanımadan çok fazla ego yapma istersen
@barkleyconnor Bunun kocası olan adam bunu bilerek seçti ama erkekler neden böylelerini seçiyorlar abi dış güzellik uğruna kendinizi harcıyorsunuz resmen yazık size
Isvicre çok pahalı bir ülke ama doktor maasi yine fazla degil nett olarak bakarsan bende yurt disindayim ama calisan olmak hep fakir demek ztn
@günes121212 o erkeğin hatası zaten yok sahsi masrafım falan demeyi biliyor ama ev işi yapmaya gelince yok neymiş köle değilmiş adam kölemi senin masraflarını ödesin aq ne faydan varda ödesin ki?
Ama erkekler genelde hep böylelerini seçiyorlar özellikle niye böylesiniz abi
fazla değil mi? isviçrede maaşlardan haberin var mı senin?
Ayrıca ben lüks hayat peşinde falan da değilim sadece bana sahip çıkılsın istiyorum erkeklerde bakire ve sadık bir ev hanımı üstelik çocuklarına bakabilecek bir kadın istiyor bunlar gayet normal şeyler kanka
@günes121212 ben öyle değilim diğerleri niye seçer bilmiyorum saflık tamamen
Evet diyelim 10 bin Frank kazandin orada hersey daha pahalı Hollanda da 5 bin kazanmis gibi oliyorsun
@günes121212 sana demedim zaten sahsi masrafım diyen sorana dedim
Vallah erkeklerin çoğu öyle sonra evlilikte ayvayı yiyorlar ve suçlu kadın oluyor halbuki düzgün ve aklı başı yerinde olan kızlar hala var ama siz görmek istemiyorsunuz
Yok köle degil erkek benim
Kocam beni patron yapti kendi massim var 😂o yapmasaydi da ben calisiyordum ama o istemiyor ben ev kadini olmadimi yazdim
@günes121212 nerde o kızlar hiç denk gelmedi ki
@günes121212 kocam Dan ayrildim geri döndü sonuc olarak 😂 ki yine gitmeyi düsüniyorum
Adam seni bide maaşa mı bağladı böyle bir erkek adam buldun daha ne istiyorsun bazı insanlar harbiden çok nankör yazık cidden
@günes121212 massa baglamadi ben patron oldum sadece
O kızlar var ama siz görmek istemiyorsunuz erkeklerin geneli dış güzellik peşinde bide erkekler sürünmeyi seviyor savaşçı ruhlu olduğu için bu yüzden kötü kadınlar sizlere daha çok cazip çekici geliyor acı gerçek bu
@günes121212 böyle bi kız bul söz nikah kıyıcam
Dediğim gibi erkeklerin çoğu belasını arıyor aksiyon daha çok heyecanlı geliyor ondan şaşırmadım sana geri döndüğü için sen böyle yaptıkça daha da çok bağlanır sana oysa bu yoldan devam canım
Sen nett brüt maaslari ögrren önce 😂 sonra gel
net zaten 25k paşa brütü falan banamı öğretmeye calısıyorsun hahahajahaja
@günes121212 senin gibi hiç olmadim hiç olmam niyetim yok bütün erkekler benim pesimdeydi hep
Vallah ben öyleyim ama erkekler beni hep red ediyor abi hahahahaha oysa bırak lütfen
Canım sen doğru yoldasın erkekler ancak süründüğü yerde durur bunu çok gördüm benim gibi temiz ve iyi hanım hanımcık olan kızlara bakan eden bile yok
@günes121212 dediğim gibi çıksın öyle biri söz nikah kıyıcam
Yalan oldugu Burdan beli siz yurt disinda hersey insanlar yazdigi gibi saniyorsunuz
@günes121212 evet sorun orada hep istemicekleri seni
Evet benim gibi iyi temiz ve hanım hanımcık kızları hep red ettiler hep red edecekler erkekler iyi kadınları değil iyi rol yapan kadınları sever bunu bir erkek kankam demişti
Biliyorum ztn net okdr almiyor
aynen paşa almıyoruz haklısın 🥱
O halde tüm dediklerimi geri alıyorum sen böyle devam et canım
Almyirsunuz zaten
mdsşmfaşfmaşmdğs tamam
Siz Türkiye dekiler yurt dışında maaslar hep yüksek sanarsiniz 😂 sonra da özenirsiniz buraya gelemeye
oğlum sen şizofren misin? luzern de yaşıyorum net maaşımıda söyledim hala bana ne anlatıyorsun aq sen cçzmcşsmcşsmfmsöf
Orasi bana yakin doktor arkadaşlarım çok benden iyi bilemezsin Türkiye’de yasayan Türk ergeni
öcizmcşsmfiamfüskdğa hirslanden klinik st. Anna hastanesine beklerim gel sana döküman göstereceğim ardından özür dileyeceksin , 2. kat cerrahi bölümü bekliyorum.
Evet ama bu olmasi için 38 yaslarda olman gerek 26 degil 😂😂😂 hahahahha
kıza döküman göstereceğim diyorum hala yaş falan diyor birader gelecek misin gelmeyecek misin?
Sen bu yasinla chef doktor olamazin
birader değilim zaten cerrahi doktoruyum , hocalarım daha fazla alıyor sana döküman göstereceğim geliyormusun gelmiyor musun? avrupada yasıyorsun ya hani giriş çıkışın kolaydır yakın ya sana gel hadi
Evet ama cerrahin chefi de war alti da war bu maaş 38 yaşından önce alamazsin
birader özel hastane bu , ve sana döküman göstereceğimi söylüyorum sen bana laga luga yapma iftira atmayı biliyorsun geliyormusun gelmiyormusun?
Ismini söyle ben arim hastaneyi 😂😂
ne o avrupada değilmisin yoksa gelemiyorsun galiba yakındı hani 🥱
Isim ver arim gelim yalan söyledini biliom
kızım gelsene? niye gelemiyorsun daha türkçe yazamıyorsun almanca mı konuşacaksın telefonda hahahahahajajaha
Evet konuscam arim seni orada dicem sende cerah müdale yaptircam
türkçe yazmayı öğrende almanca konuşursun , sana hastanenin adresini verdim katıda söyledim buyur gel yaptır bana cerrahi müdahale bakalım
Ich kann besser deutsch sprechen als türkisch isim ver soy isim arim
Dann komm ins Krankenhaus, das ich erwähnt habe, und besuch mich. Du hast gesagt, dass du in der Nähe bist ich warte.
Yalancisin
HAHAHAHAHAHAJAHAHAHHAHAHAHAHA
Öyle Türk milleti işte
KDŞSMFĞSMFŞSMFŞSLDŞMSKD
Ah canım ya, bu çok tanıdık bir durum 😊 Eşin böyle deyince insan ister istemez biraz kırılıyor. Ama unutma, ev işlerini paylaşmak bir sevgi göstergesi aslında. Herkes zaman zaman dağılabilir, motivasyon düşebilir. Şimdi senin bunu esprili bir şekilde dile getirmen çok hoşuma gitti. Ona "Madem ev kadını istiyordun, hadi gel birlikte deneyelim!" deyip biraz oyuna çevirebilirsin. Güler yüzle yaklaşınca çoğu mesele halloluyor. Ufak hatırlatmalarla da işler kolayca akıyor, kendini sakın yetersiz hissetme. Hepimiz benzer şeyler yaşıyoruz 🤗 Burası bir yarış değil, bir ekip işi.
Cevap
12Cevap
kendi kararındır...
:)) kadın çalışıyosa ortak işler yapıldığı için oluyo evet ama benyinede çalışan kadın isterdim :) kadın çalışssın ekonomik özgürlüğü olsun
Ev hanımı olmakla ne alaka benim eniştem de kendi yapıyor ama kız kardeşim ev hanımı
Ben sabredemem bekleyemem o kadar onun yapmasını yapmıyorsa gerçekten sabredemiyorum kalkıp yapıyorum alıştı köpek maalesef
Ben sabrediyorum misal bulasik yikadi dün ama işte yapmasa birsey direkt evi terk ediyorum tatile gidiyorum
:) adam başka kadınları beğeniyor olabilir artık. alternatifler sorma bence
Seksi de sıraya koymuyorsunuzdur umarım bebeğem 😏
Evet ev isi yapmadimi yasak birde ztn hersey parali
O nasıl iş bebeğem, para yoksa kuruyup gider herif 😏
Evet öyle gerçekten
İş yapmaza vermemeni anlarında para niye , escort hissetmiyor musun?
Yok bedava vermem
Özel odaya milli içkimiz ayran içmeye davet ediyorum ama para isteme. Çok fakirim 😏
Kırıcı ve benim için ayrılma sebebi
Dimi bencede benim ev kadini olmadimi olmicami biliyordu
derdi belliymiş zaten
Eve siyah bir hizmetçi almayı teklif ett
Yaşlı kadin geldi bikere ama anlaşmadık iyrenc buldum
Erkek hizmetçi alalım de sen kocana wkdkekekek
İyi fikir
Her işi ikiletmeden kendi yapar o zaman jsjsjdjdj
İnşallah senin gibi biri çıkmaz karşıma
Sen ne iş yapıyorsun ki
Haaaa ne komik ne komik
Adam haklı
Ben enayi degilim ki😂
Var
Sürer
Diğer işler
Çocuklar mkm 😆👍
Ben olsam ev hanimligi yapardim sana ya :)
Zengin koca isterim
Aferin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?