Üvey babama sanırsam aşığım ne yapmalıyım?

Üvey baba dediysem annemin kocası değil ikiside üvey evalatlığım ben. Evlatlık olduğumu küçüklüğünden beri biliyorum aileme söylüyorum ama hepsi inkar ediyor annem babam ablam ( 2 yaş büyük benden bu arada üvey diye sıfat eklemicem hiç birine üşeniyorum) annemin ablamda hamilelik fotosu var ama bende yok anlamdan sonra çocuk olmaz demiş doktorları olsada düşük riski olur demis onlarda o yüzden bana hamile kalınca annem kötü anı olmasin diye hiç çekmemişler ama fotolarım iki yaş gibi bir yaştan başlıyor. Ayrıca gerçek anneme dair bir kaç anı bile var kafamda anneme diyorum (klinik gibi bir yerleri gizlilik için mesleklerini belli etmek istemiyorum) o klinikte annem ve gerçek annemin kavgasını hatırlıyorum hayal meyal annem birisi için bıraktığın çocuğu şimdi niye istiyorsun diyordu çokta iyi hatırlıyorum. Yani evlatlık olduğumu kendimi bildim bileli biliyorum ve hiç anneme babama ablama yakınlık duyamadım. Ayrıca bu onların davranışlarından da belliydi babam iş için hep şehir dışındaydı çok az evde olurdu eve gelince ya anneme ya abla ilk satılırdı bana en son sarilirdi. Neyse ben şimdi konumuza dönelim. Bir yıldır hoşlanıyor sanki o kadar yakışıklı ki çok zeki hem. Benimde derslerim hep iyidi beni sadece zeki kızım diye severdi ablamı ise prensesim güzelim diye falan. Ergenliğe girince babam evde oldukça kavga ederdik evlatlık olmam hakkında daha Almanya'ya gitti 3 yıl döndüğünde 17 yaşındaydim yine kavgalar devam etti bana farklı bakmaya başladı bazen yemeye gitmiyorum bana bir kere sarılmayan adam sarılmaya öpmeye yanıma yatmaya bile başladı. Kavga edince odama çekilirdim sonra gelir şirinlik yapardı çok korkardım. Üveylik konusunda gönderme yapıyordu şimdi ise onun gittiği unideyim ikinci sınıfım. Sürekli buluşmaya geliyor benimle yardım ediyor derslerde falan. Sürekli temas ediyor. Çok hoşlanıyorum evlatlık konusunu acinca önceden bağrır kızardı ne saçmalıyorsun falan derdi şimdi sende de ne hafıza var benim gibi zekisin diyor onaylıyor. O da benden (+)
Güncellemeler
1 yıl
Devamını yazıyorum yer yetmedi. ( ) Hoşlanıyor mu sizce? Hadi hoşlaniyor ilişkimiz nasıl olucak unideki arkadaşlarım bile hayran ona aşıri karizmatik birisi. Hadi sevgili olduk diyelim anneme ne dicem ben. Bana ailede tek iyi davranandi her şeyimde tebrik etti ablam aşırı kiskancti sürekli zorbalardi beni. Öz evladına bile benim icin kaç kere kılmıştır. Ne yapicam hiç bilemiyorum
Üvey babama sanırsam aşığım ne yapmalıyım?
Cevapla