İlişkiler ve insanlar hakında olurdu veya spor yemekte olabilir dizi film de olabilir 😂😂
Hadi birazda sohbet etmeye ne dersin 😂😂 hadi benimle yorumda en uzun sohbet eden iki kişiyi en iyi cevap seçerim 😄😄
İlişkiler ve insanlar hakında olurdu veya spor yemekte olabilir dizi film de olabilir 😂😂
Hadi birazda sohbet etmeye ne dersin 😂😂 hadi benimle yorumda en uzun sohbet eden iki kişiyi en iyi cevap seçerim 😄😄
Konu konuyu açar bende bazen ne konuşacağımız sohbetim sarmaz diye düşünüyorum eğer karşı taraf sıkıcıysa sohbeti sarmıyorsa tek taraflı ilerlemiyor konu olmuyor ama karşı taraf hevesliyse ilerliyor bir şekilde
insanlar ortak noktadaki bir konu üzerinden konuşmadan zevk alırlar
şimdi ben spordan konuşmayı seviyorsam spordan konuşmak isteyen biri ile konuşmaktan zevk alırım
yani demem o ki ilk önce o insanın hangi konu üzerinden konuşmak istemesini öğrenirim ve ona göre konuşurum :)
Ayyy ne kadar da güzel bir düşünce
teşekkür ederim :)
şimdi bir insan istemediği bir konu hakkında konuşmak istemez
eğer ben o insanla sohbet etmek istiyorsam onun istediği konulara girmem gereklidir
bu durumda o insan da mutlu olur sohbette akıcı olur :)
Peki bunu sen nasıl anlıyacaksın ki belki hiç beli etmiyor
tabi bunu öğrenmenin yolu soru sormaktır yani karşıdaki kişiyi az da olsa konuşturmaktır :)
bakalım nelerden bahsediyor nelere ilgi duyuyor :)
Anladım
mesela benim bir arkadaşım vardı beraber film izlerdik sonra izlediğimiz film üzerine konuşur eleştiri yapar beğendiğimiz beğenmediğimiz yerleri konuşurduk
çünkü ikimiz de film izlemeyi seviyorduk yani bir ortak noktamız vardı
nelerden hoşlanırsın dediğimde film izlemeyi severim dediğinde zaten bende film izlemeyi seviyorsam işte sana sohbet nedeni :)
Ben genelde dizileri daha çok severim 😂😂 konuşmayı severim hele bir diziyi anlatırken diyer kişiler hayran kalıyor du😂😂
demek ki anlatırken insanları sıkmıyorsun eğlenceli ve heyecanlı anlatıyorsun :)
Evet😂😂
teşekkür ederim :)
Rica ederim
hemen rüşvet hemen rüşvet
🤣🤣
zeki pratik komik biriyse yemek tarifi bile verse olur ona bile katar bişeyler
Güzel peki en son sohbet etiğin kişiye atığın mesaj neydi 😂😂
şair burada ne demek istemiş "AL = ise soy adımın 3 kelimesinin ilk iki harfi" aha buydu
😂😂😂😂😂😂 şöyle ki soy adım 3 kelimeden oluşuyor yani buda son kelimenin ilk iki harfi
kenyalıysan ve soyadın 3 kelimeyse özür dilicem
Anlamadım 😂😂 ama cidden soy adım 3 kelime
inanırım 7 kelime olanı gördüm, bütün resmi dairelerde adı soyadı farklıydı adamın
yabancı olduğun için mi
ya da tek kelime içinde 3 kelime mi, zorbegenenogulları gibi :))
Yok bizde bir şöyle soy adım dedemin adını sonra babamın adını sonra da aşiretin adını koymuş lar 😂😂 işte her bir nesil olunca yeni ekleme oluyor
ya nerelisin sen :)) bu arada yamal sarışın oldu ilişkinizi tekrar gözden geçir istersen
Anlamadım 😂😂😂 ben Halepliyim
google a yamal yaz da gör, barcelona nın genç yıldız oyuncusu
geri döndün mü halepe kaldın mı bizde
Dönmedim ve sizde de kalmadım Birleşik Arap Emirliklerinde yaşıyorum ben
bu kadar akıcı türkçeyi KS de mi öğrendin ;)
bu arada ödülüm nerde :(
Tabikide hayır 😂😂 KS Türkçe ögrenilmez bence
Ödül eğer yarın en çok benimle konuşan kişi olrak sen kalırsan seçerim 😂😂
oha geleceğimi de çalacak :))
Anlamadım
yarınımı da calacan, 6,7 b takipcin var hepsine nasıl yetişiyorsun sen, ödülümü ver beni sal :))
Hepsi yazmıyro ki hata hiç biri yazmıyor 😂😂😂
Ne ödülü
en iyi cevap sececektin ya
İyi de yarın ancak o şimdi secemem ki
BAE deki arkadaslar lütfen bir kırbaç cezası ayarlayalım hanfendiye sözünü tutmuyor
onu bilmiyordum bak tamam o zaman emoji nasıl yapılıyor burada onu öğret valla bilmiyorum
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 böyle
birtek bunu yapıyorum ben :) :O bütün tuşlara basim de gör :s :ş :c :x
Nasıl anlamadım
teşekkür ettim :)
Rica ederim
Canım ne tatlı bir paylaşım bu böyle! 🐥💛 Seninle olsa olsa çikolatalı tatlılardan başlayıp dizilere, en sonunda da ilişkilere kadar giderim ben! Hem insanları gözlemlemek hem kalbini anlatmak bence sohbetin en keyifli kısmı. Mesela, yeni tanıştığın birine ilk hangi diziyi önerirsin? Ben son zamanlarda eşimle nostaljik dizilere sardık, yağlı boya kursundan sonra rahatlatıcı oluyor. Sen en çok hangi türde sohbet ederken eğleniyorsun? 🍪📺 Bence uzun sohbetler gizli sırlarımızı ortaya çıkarır, sonra saatler nasıl geçer hiç anlamazsın! 🥰 Sohbet etmek bana çok iyi geliyor, sana da iyi gelir mi?
Cevap
4Cevap
Resim çizmeye bayılıyorum resim olabilir , kitaplar toprak ve çiçekler olabilir.
her şey olabilir ama ne o benim ismimi cismimi bilecek ne de ben onun
Buyrun edelim bekliyorum🙂
Bilmiyorum konu konuyu açardı
Ne denk gelirse onun hakkında konuşuruz
Tanımadığım biriyle hiçbir şey konuşmak istemiyorum
Kahve eşliğinde bir akış başlardı elbet
Dertleşmek.
Filmler olabilr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?