Eşimin ailesine " Evlenmeden önce" potansiyel sapık" muamelesi yaptınız ne yüzle " Damadım" diyeceksiniz dedim haksız mıyım?

Yeni evlendim. Evlenmeden önce hep tetikte gibilerdi uyardım durmadılar. Sonunda evlendik. Düğünün sonunda " Mümkünse görüşmeyelim," potansiyel sapık " muamelesi yaptığınız kişiye nasıl " Damadım " diyeceksiniz? dedim...

Şimdi eşim de küstü bana... Haksız mıyım?

Eşimin ailesine " Evlenmeden önce" potansiyel sapık" muamelesi yaptınız ne yüzle " Damadım" diyeceksiniz dedim haksız mıyım?
Cevapla