Herkes evlenmek istemiyo olabilir arkadaşlar neden hemen oyy canım sana da nasip olur inş moduna giriyorsunuz hfhsbd
Nasip diye bişey yoktur ayrıca isteyen kendi kaderini istediği gibi çiziyo bu da ayrı tartışma konusu ama şu an başım ağrıyo😒
Herkes evlenmek istemiyo olabilir arkadaşlar neden hemen oyy canım sana da nasip olur inş moduna giriyorsunuz hfhsbd
Nasip diye bişey yoktur ayrıca isteyen kendi kaderini istediği gibi çiziyo bu da ayrı tartışma konusu ama şu an başım ağrıyo😒
Genelinin, Çok mutlu gibi görünmeleri biraz saçma oluyor. monoton bir hayat yaşıyorlar sonuçta. Ya ben çoğu paylaşımimda söyledim. evlilik herkes için çok uygun bir şey değil. sevgililik gibi kalmıyor hiçbir şey. çok çok nadir ilişkiler öyle oluyor. çocuk oldu mu en az 20 sene çocukla uğraşıyorsunuz. Aynı evde iki insanın birlikte yaşaması hiç kolay bir şey değil. öyle çok heveslesiniz ama hiiiiç kolay bir şey değil :) kimseye Mümkünse Hadi Evlen yaşın geldi sana birini bulduk saçmalıklarla gelmeyin :)
Ne yapsinlar onerirsin insanlar uremesinmi 40 yasindan sonrami cocuk yapsinlar 😅
@Bayanpırıltı ben ureme hevesiyle yolda karsilasabilecekleri ihtimalleri sıraladım. Kimseye üremeyin demedim pırıltı:) Buyrun üreyin ey insanlık, o da sizin tercihiniz yurdum insanları
Evliyim 2 de çocuğum var ve şuana kadar hiç bir bekar gelipte bizle sohbet etmeye kalkmadı ama otobüs beklerken geçen denk geldim kız evli çifte otobüs sorma bahabesiyle gitti peşine arkadaş olmaya çabalayarak karı kocanın konuşmalarına dahil oldu peşine saçma sapan gülmeleri felan senin olaydaki gibi oldu çift inşallah sende evlenirsin eşinle hoş sohbetin olur evlinin arasına girilmez dediler. Kız evlenmek isteyen kim cart curt demeye başladı. Ağzına 2 çakacaklardı o derece çemkiriyordu.
Kizdaki yuzsuzluge bak ya ne amacliyordu acaba
Ya aralarına dahil olmaktı amacı ya sadece adama yürümek ya da ağır yalnızlıktan sohbet arkadaşı arıyordu. Sebebini bilmiyorum ama hoş değildi kızın yaptığı
Bugun de baskalarinin yerine utandik..
Bunlardan çok var. Ben hamile kadını otobüs durağında itip düşürüp yerine oturan ergen kız bile gördüm. Yani bu ülke ahlaki açıdan bitti.
Farkindayim maalesef..
Vallahi hiçbir muamelesinden rahatsız değilim 34 yaşındayım bekarım bedensel engelliyim bazen bana da evlilik diyorlar Ne yalan söyleyeyim bu evlilik mevzusunu insanlar çok abartıyor ya düğüne gelip üç beş oynayıp insanları mutlu görünce sanki bir ömür boyu mutlu olacaklarını sanıyorlar düğüne gelip oynayıp yiyip içip zıbarıp giden adam 3 gün sonra bana selam vermeyecek adam geliyor bana akıl veriyor
Yok evlendikten sonra da neden cocuk yapmiyosunuzlar baslar jshf
Ya onu zaten bitiremezsin ki çocuk niye yapmıyorsun çocuk olur okula ne zaman başlayacak okula başlar üniversiteye ne zaman gidecek üniversitede hangi bölümü okuyacak üniversiteyi bitirdi ne iş yapacak resmen milletin elinden gelse senin hangi gün hangi saatte ilişkiye gireceğine karar verecek
Eski isyerimdeki kadınlarda sürekli evliyiz sen bekarsin tabi eve gidince yatıp geçersin sorumluluk yok bişey yok deyip dururlar. Iyi de evlenmeyi çocuk yapmayı siz seçtiniz silah zoruyla yaptırmadım ki kendi tercihlerinizin sonucuna katlanmak zorundasınız. Bekarlarin derdi tasasi geçim derdi yok sanki biz hep güllük gülistanlık yaşıyoruz.
Evlenince iqleri dusuyo bence jxbsbd
Ay ne kadar haklısın 🌱 O kadar çok duyuyorum ki bu “Sana da nasip olur” lafını! İnsan bazen şu toplum baskısının altında boğuluyor resmen 😕 Herkesin yolculuğu kendine ve kimse başkasının kaderine yön vermemeli. Mutluluğu evlilikle eşitlemek de artık çok sıkıcı değil mi? Sen nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşa, başkalarının beklentisiyle kendini sıkıştırma 💜 Kimseye açıklama borçlu değilsin bence! Senin hayatın senin kararların 🌸
Abla sen 50 yaşında değil misin zaten bu yaştan sonra ne nasibi hshfbsbd
Oyyş yerim
Cevap
35Cevap
Olur olmadık yerde sırnaşmalarını sevmiyorum gadası
evli çift yok etrafımda
İnsanınnasibi çabasına bağlı kılınmıştır. Asıl soruya gelecek olursak toplum içinde yüksek ya da alçak sesle huzursuz edecek sekilde kavga etmeleri. Birbirlerinin laflarını gereksiz bölmeleri ve yine toplum içinde birbirlerini yermeleri. Bazı eksik IQ ya sahip çiftler bunu yaparken şakacı kişiiliğinin çok beğenildiğini düşünerek yapmaktalar halbuki nekadar antipatik..
Doğru
Çiftler birbirlerini her ortamda yüceltmeli gururlandırmalı bu ilişki kalitesini akıl almaz boyutta artırır
Nasip olur mu be
Ikı ınsan bırbrını gonulden istedıkce anlasabıldıkce neden olmasın sence?
Zor
Üstüne konuşulması gerken bir konu
Kadinlari hizmetci gibi kullanmalari, calissa bile. Calisana destek olmadiklari gibi bir de paralari yemeleri. Benim cevremde sıkıntı cok, kendi ailemde de anne babamda da boyle. O yuzden 24 yasindayim 25 olacagim 2 gun sonra. Evlilik dusunmedim, dusunmuyorum. Iyi ornek yok gormedim
Sırf gereksiz muamelerden rahatsiz olmamak için bile evlenmek istemiyorum kafa bi yerden sonra kuru gürültüyü kaldırmiyor yok annem geldiginde niye ayağa kkalkmadin falan filan cart curt düşündümde evlilik evlerden irak..
Annesi geldiginde ayaga kalkmak mi cok sacma lan boyle seyler mi kaldi nerde yasiyosunuz siz nfbdbd normal birini bul evlen sen bence artik cunku hayat arkadasi sart sana canim arkadasim biliyosun durumu
Her cümlenin sonu "benim kocam var" la biter istisnasız. Hele ondan güzelsen abooo🤭 sen güzelsinde noldu bak benim kocam var diyen oldu ya pesss😂
Yuh ama ya djabd kimin koocasi buuuu kusucam
Evliliği çok büyük bir olay olarak görmeleri. Büyük bir olay zaten de demek istediğim sanki sınav kazanmışlar çalışıp. İkincisi de evliliği başkaları için yapıyorlarmış gibi
Bu devirde gercekten uzun sure mutlu sekilde evli kalabilmek en buyuk sinavlardan biri bence zaten. Ama 2 ay tiktoktan tanisip evlenip 1 yila kalmadan kavga edip bosanacak ciftlerin evlilige ozendirme cabalari cok igrenc.
Aynen ohoo
Tiktoka giren herkes video cekmiyor ki izlemek icin girenler de var (ben her iki tayfadan da zeka belirtisi gormedigim icin uzak duruyorum gerci hdhdh)
Onu diyorum iste ben normal psikolojide bi insanın indirmesini sacma buluyorum (yaslilar haric ya kiyamam onlara baska aktiviteleri yokki)
Biliyorum. Yavas yavas tamamen gitme vakti geldi..
Uyumadim sayilir
Ahdhs olur valla ne zamandir muzikal film izlemedim
Gidip izleyeyim hemen. tesekkur ederimm
Site bulamadim👉🏻👈🏻
Tesekkurlerr
@Reisha677 anladik tiktokcusun :d
Zaman zaman silip tekrar yüklediğim yıllar oldu. Tekrar yuklememin sebebi burdan tanıştığım biriydi kendisine guvenemedigim için tekrar hesap açtim. Açis o açış sonra da birakamadim haftada 19 saat bakar oldum yani baktığım şeyler eğitim kişisel gelişim moda spor Türkiye gündemi vs.. şimdilerde sınırladım günde 1 saat bakıyorum. Evet buraya göre daha tehlikeli fakat buradan veya instagramdan, twiterdan farkı yok, alınma lütfen 😁
Özellikle yakın arkadaş grubumun hepsinin evli olması ve buluşmalarda ortamdaki tek konunun benim de evlenmem gerektiği olması aşırı rahatsız ediyor. Bunun bir tercih konusu olabileceğini evli insanlar asla anlayamıyor.
O biz yandik sende yan demek oluyor daha cok😄
Ahahaha ben de hep aynı şeyi söylüyorum ama asla kabul etmiyorlar 😂
Hemen ay sana da nasip etsin, inşallah sende bulursun moduna girmeleri. Sadece o da değil nişan-düğün eğlencelerinde bekar kız gören herkes dua yağdırıyor.
Düşüncesizlik, patavatsızlık..
Off aynen
Ay sanki kaynanasıyla 10 kayniyla evde yaşıyor gibi evlilik zor ya şakayla karışık evlenmeyin evkenmeyin diye bilmis buyumus haller eke eke ya bi sus bosan o zaman bana ne
Jdkajddj dolmussun sen de
Aslında kendileri mutsuz olduğu halde iyi birşeymiş gibi lanse edip gençleri yalan yanlış şekilde gaza getirtip evlendirmeye çalışmaları, evde kalıcan acele et diyorlar her seferinde 😂
Cehenneme giden kendine yoldaş arar diye bi laf var bizde jahdhsv
Off sabah sabah yine cok mantikliyim kahretsin
Hep erken uyaniyorum da hic uyumadim sayilir
Aklın varsa evlenme muamelesinden. Ulan o zaman sen niye evlendin diye parlıyorum.
Akli yok demekki hshdb
Evlenen insanın zeka seviyesi tek hanelerde olduğundan, herhangi bir muamelesini ciddiye alıp aklımda tutabilmem söz konusu değil :d
Bu bne jdbadb
O zaman sjsjs
https://www.youtube.com/watch?v=aMiZr4Sdfs8
Ah bee cok iyi sarki hdhd
Evlenme ben evlendim şimdiki aklım olsaydı evlenmezdim demeleri herkesin kendileri gibi mutsuz olacağını sanıyorlar.
Haklilar bence bwbdbd
Bunlar ahir zaman dusunceleri.
Hayir sadece her evlilikte 24/7 mutlu olacaksin diye bir kanun yok. Mutlu oldugun kadar mutsuz olacagin zamanlar da geliyo bunun sebebi cesitli sıkıntılar, dış çevrenin etkileri,(istemesen bile) veya tamamen keyfi çıkan kavgalar olabiliyo ama kimse mukemmel cift degildir. Oyle gozukenler vardir. Ve evlenme mutsuz olursun diyenlerin de o mutsuz donemine denk gelmisizdir baska bi gun sorsan "ama evlilik guzel ya sevdigin insanla" falan derler. Neyse iste tum evlilikleri tr dram dizilerindeki aşk çiftleri gibi sanma diyorum.
Acıyı yaşamadan tatlıyı bilemeyiz her ilişkide illaki olacak o tatsizliklar bu evliliğe soğuk bakmamız anlamına gelmiyor
E zaten. Ama gercekten sevip uzun sure taniyip ve vakit geçirdiğin kisiyle evlenirsen bu olaylari bi tık da olsa azaltmış olursun
Orasını asla bilemeyiz kimseyi aynı eve girmeden tanıyamazsin tam olarak bence biraz şans işi.
Aa ilk defa dogru konustun evet
😄😄
Evliyim hiç de öyle bir şey yapmadım. Evlilik ciddi bir şey ya 20 yaşında evlenenler böyle oluyor herhalde daha aklı ermeden
fingirdeşirler yanında. oyansmalar opucukler bi şirinlikler kocamda kocamlar vs. sanırım bunlar
Ben kendi yolumu çiziyorum, evlilik herkesin tercihi olmak zorunda değil diyerek sınırlarını koyabilirsin.
Kızların yüzde 99 u evlenmek ister sen de evlenmek istiyorsun herkes evlenmek istemez lafını yapanlar en çok evlenmek isteyenlerdir yakışıklı erkeklere uzun uzun cevap vermissin zaten burada foton var instada vs çoğu yerde arayistasin aynı yastayiz tüm arkadaşlarım öyle sen de öylesindir kızları kandıramazsın ama güzel taktik erkekler evlenmek istiyorum ciddiyim deyince kaçar böyle devam djsksk
:d asko bikere herkesi kendin gibi sanmamalisin instagram kullanmiyorum burada fotomu kullanma amacim da erkek bulmak degil erkek arasam azerbaycanda yok mu da gelip 4bazan turk erkeklerini arayayim burada? Al senin olsun hepsi bsjfb erkek istesem istemedigim kadar cok var cevremde zaten yakisikli uzun falan gibi kriterlerim olmamasina ragmen hemde. Ben sapyoseksuelim yani aradigim seyler cok baska ve bizim veya sizin erkeklerde bunu bulamadigim icin evlenmeyi de dusunmuyorum. Kendi kendime yetebilen bir kadinim. Gucluyum. Evlenip basimi yakamam kimsenin tribiyle ugrasamam helede boyle lider ruhlu sert bi yapim varken. Neyse iste onyargili olmamak lazim:))
Evlilik dedigimde kacan erkek de gormedim ayrica. Sen sorudakilere yakışıklı diyosan digerlerini gorsen o zaman oho jshfh lezbiyen falan sanarsin beni😅insanlarla yorumlasmak icin giriyoruz suraya iki kafa dagitmaya. Hemen iliskiye bagliyorsunuz olayi benfe burada iliski arayan taraf erkekler. Cunku kizlar bakimsiz cirkin bile olsa reel hayatta asla "evde kalmiyor" hep bi begeneni alicisi vardir..
Sakın evlenmeyin bekarlık gibisi var mı
Baba evini çok ararsınız
Haklilar bence bdbdr
Olabilir fjfjfkdk
Genelde laf sokacağım için karşı atak olarak susarlar
Hjsbfjsbfjdh
Çünkü ülkede evlenmek istemeyen bunun peşinde koşmayan bir hatun yok senide öyle zannetmişlerdir
Azerbaycanda yasiyorum ben burada herkes evlenme meraklisi degil
Ben yeni boşanmış bir insanım öyle milletin gazıyla gittim evlendim boşandıktan sonra yazan her hatun daha yüzünü bile görmemişim bana evlilik muhabbeti açıyor kusucam artık az kaldı hatta sonuncusu da Azerbaycan da yaşıyordu millet kadınlar kafayı yemiş gibi evlenmezlerse hayatı bitecek falan sanıyor bilmiyorlar ki aslında tam tersi 😂
Bence de tam tersi.. kadınlarda bi yaştan sonra evde kaldim ben dusuncesi oluyo cevreden dolayi. Erkeklere bu baskiyi cok yapamiyolar ya kenarda kuytuda gezdigi sevistigi kadinlar vardir ondan evlenmiyordue diyorlar genelde. Ama kadin icin oyle degil. Kadin yaparsa or.. damgasi yiyecegi icin sadece evlenmek zorundalar.. yapmazlarsa zaten erkenden menopoz.
İşte ben bu kafaya bu zihniyete karşıyım aynı kafada bir çom arkadaşım da var küfürler yağdırıyorum resmen adamlara her haltı yiyip sonra evlenecek temiz kız ararlar hayır bunu bir erkek yapabiliyorsa bir kadında yapabilir erkeğin arzusu, isteği , nefsi var da kadının yok mu yani. Ama kadınlarda da bu evlenmeden olmaz muhabbeti çok can sıkıcı hayır bir erkek bu olsun diye niye milyonlarca borca girmek zorunda kalıyor anlamıyorum gerçekten çok saçma sapan durumlar yaşıyoruz ya bunaldım ben artık 😂
Ben de hemfikirim ama buyume tarzimiz cevremiz, mentalitemiz geregi bu boyle. Cogu da "din"gereği böyle yaşıyor yapacak bisey yok
Valla ben evliliği sadece düşmanlarıma önerirdim onların benden daha mutlu olmaya hakları yok diye 😂 Evlenipte mutlu olan kimseyi görmedim ben çevremde ama bu çevreler niye sürekli evlenin diyor millete onu anlamış değilim
Bunlar evliliği tamamen bir başarı zanneden aptal kafası gibi geliyor bana
Oyle zaten evlenmek basari degil. Yaşlanana kadar mutlu kalabilen sadik kalip surdurebilenlerin evliligi basari bi tek
Onlarda eskilerde var sadece
Ayrıca onlarda kolay yapmıyor bunu bir ton derde sıkıntıya beraber göğüs gerdikleri için sürüyor ama şimdi en ufak sıkıntıda evliliklerin huzuru bozuluveriyor
Biliyorum dogru
Özellikle çocuk yapınca abicim ben istiyor muyum bi sor ben hazır değilim ki
Hemde bu devirde.. bebek bakmak cok zor maddi acidan hazir olmak lazim en cokta
Maddi açıdan değil psikolojik olarak ben bakamam ben kendim çocuğum daha
Kucul de cebime gir sen de he. Cocuk olunca alisiyo insan kimse annesinin karnindan anne/baba olarak dogmuyoki cocukla birlikte ogreniyorsun onu
Ben hayatı yaşamayı seviyorum o sorumluluğu henüz alamam
Kanka kendi başları yanmış senin rahatlığını çekemiyor çoğu 🥹
Evlenen evde kalıyor haberleri yokki
Kesinlikle 🤣
bana karşı yapılan sen ne zaman evleneceksin sorularına , bak şurda şu var burada bu var sana bunu yapalım kafalarına. Yan yana iken bana evlen evlen diye baskı yapan arkadaşlarda ne zaman bire bir kalsak evliliği kötüler.
Ayy mutlaka evlen diyorlar sanki her şey dört dörtlük gibi..
Bekarlık sultanliktir milletin lafına göre bu gibi konularda hareket edilmez
Yanımda tartışmalarına ki bir arkadaşımda çok şahit oldum. Mesafe koydum
Evlilik görmedim yaşamadığım için hiç bir fikrim yok
Düşünmedim de hiç bir şeylerinden rahatsız değilmişim.
Hiçbir sonuçta kimseyle konuşmamanin yalnızlığı secmenin en güzel yanlarindan birisi de bu
Tuttukları takımın formasını alıp birbirlerinin isimlerini yazdırıp karşılıklı giymeleri
Bence cok tatli hshhd
ya hayırrrr yaaa çok ergence... bence en tatlısı birlikte sarhoş olup saçmalamak o kafayla sahilde ayışığında kadının ayakkabısını parmağına takıp dansetmek
Bu dedigin daha ergence hdjfjfkg
yooo hayır çokta güzel sensin ergen
"Sen hala niye evlenmedin ki kuzum"
Ah kuzumm jdbajfbs
"Ah bi bilsen, şu çocuk var evin neşesi kuzum"
Bide ayrilmamak icin hemen cocuk yapanlar var evet jsbfjabd
"İnan kocam bir sözümü, ikiletmez şekerim" bunu atlama. Her akşam evden tartışma sesleri gelen evdir.
Neden dışarıya "mükemmelmiş"gibi gözükmeye çalışıyorlar onu da anlamiyorum herkes herşeyin farkinda zaten..
Robert b wide editlerini bilen bir kadını zaten kandıramazlarda işte. Cahillik diyelim
Hsjshdjsjd eyvallah
Hiç beni ilgilendirmiyor knk ben kendime bakıyorum genelde 😅
aile içinde yaşananları herkesin önünde konuşmaları
Evlilik istiyorsun sanıyorlar özendiriyorlar seni
Sorudaki hemcinsim. bile oyle sanmisken yani hak veriyorum artik.. neyse
Daha bişey demiyorlar.
Niye
Damada nasip olur inş 😂
Ney
Senin de yaşın geçti demeleri
Çeyiziyle övünen beyinsiz gelinler
Biz yandık siz de yanın demenin Türkçesi sjdjs
Özel hayatlarını sürekli sosyal medyaya taşımaları
Sürekli birbirini aldatmalarına olabilir
Pişman olup mutlu rolü yapanlara tav oluyorum ben
Napsinlar jdhshd
Gerçeği söylesinler mesela 😀
Soyleyince de bu sefer "ee mutsuzsan neden evlendin o zaman" deriz jdbshd
Yok Boşan deriz de sen ne olsun istiyorsun 😏
Bisey olsun istemiyorum bence kimse evlenmesin herkes rahatca ozgurce yasasin jsbdb çevremde arkadas kalmadi ya gorusmeye gelecekken dur kocamdan izin alayim konusuna irite oluyorum artik ya da cocugu var diye gelemiyolar
İnanır mısın alkolik değilim ama dünden 3 biram kalmış şu an kalktım onu içiyorum o gülüyorum 😀
Allahtan değilsin :d
Değilim abartma yolarim saçını başını
Sakin beyb
Seni de engellicem bi gun
Ağlama beyb
Aglamam agaltirim beyb
Eşim siyahi. Saçma sapan sorular soruyorlar
Tahmin edebiliyorum bsjdbsd
Tahmin edebiliyorsan sen de aynı şeyleri merak edip düşünüyorsun jdjdjd
Hayir aslinda beni hic ilgilendirmez milletin rengi boy farkı falan. Sadece insanlarin kafasinin icini biliyorum
Herkes salon hanfendisi olamıyor işte
Rahatsızlık duymuyorum
Kısmet her şey elbette
Ayrılıp ayrılp barışmalarından.
Öpüşmesi
Samimiyet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?