Peki ıslak mendilimin tatlılığı 🐼 Biz ıslak mendil kullanmıyoruz bu arada yiyoruz djdj öyle çabuk bitiyor 😂

Peki ıslak mendilimin tatlılığı 🐼 Biz ıslak mendil kullanmıyoruz bu arada yiyoruz djdj öyle çabuk bitiyor 😂

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hemen her yerde kullanırım gadası
Evet günlük yaşamımda ıslak mendili aktif olarak kullanırım.
Kullanmıyorum genel olarak
Ayakkabını neyle siliyon
Genel olarak dedim dimi :D
Ne artistlik yapıyon 😂
Yaparım stara gider
Atara da stara da 😅
Ahahah atara atar stara star 😂
Aaa aynı ıslak mendilde bende de var ama mavisi :D
Mavisi neyliydi ya 😃
https://hizliresim.com/d8t9lse
Aa bu da pandalı 🙈
Dedim ya bunun mavilisi diye :D
Benim gördüğüm mavi paket zebralıydı 😂
Bu yaştan sonra yalan mı söylicez :D
Yoo neremde taşıcam araçta oluyorda
Cep için bu 😂
Bulurum ben bi yerlerden 😬
Kullanıyorum bu pek şirinmiş :D
Benim ya 🤪
Gönder gelsin :D
Çok sık kullanırım 😃
Masamı silmek için kullanıyorum
Ayakkabıyı, telefonu silmek için kullanırız
Ofisimde her zaman vardir
Kullanmıyorum
E yani ne yapalım pis mi örelim
Evet baya kullanıyorum
Islak mendilsiz bir hayat düşünemiyorum sksjsjs
niden ama
Çoocum var
o zaman normal
Tabiki de olmazsa olmaz.
Sürekli kullanıyorum
Evet
Bazen
pratik oluyor kullanıyorum.
Evet kullanırım
Buna ihtiyacim var