İşitme kaybı yaşayan insanlar özürlü mü oluyorlar size göre?

Arkadaşlar işitme engellıyım tabı doğuştan değil işitme kaybı var bende bu nedenle insanların bana özürlü demesinin sebebi ne yanı? Neden diyorlar?
İşitme kaybı yaşayan insanlar özürlü mü oluyorlar size göre?
Cevapla