Sizce erkek vücudu mu garip kadın vücudu mu?

Ben en çok erkek vücudunu garip buluyorum. Her yeri bir garip erkeklerin vücudunun. Mesela bacaklarının arkası farklı şekilde. Bacaklarının ön kısmı farklı şekilde. Mesela hiçbir amaca hitap etmeyen bir işe yaramayan memelerinin olması. Madem ise yaramayacak neden var o zaman dimi? ya da hayranı olduğum , çok beğendiğim için değil ama neden sanki özellikle estetik olmuş gibi kalçaları kıvrımlı ve şekilli? Özellikle erkekte uzun kirpige bayılıyorum. Bazıları var öyle bir kirpikleri var ki gören güzellik merkezine gidip ipek kirpik yaptırdı sanır. Cidden bizim sahip olamadığımız o kadar çok seye doğuştan sahipler ki 😂cilt güzelliği yumuşaklığı pürüzsüzlüğü kirpiklerin uzun oluşu ne kadar yersen ye kilo almamak kombin yapmak kıl tüy lazer epilasyon derdi makyaj elbise derdi asla yok. Alıyorlar birtakım elbise yıllarca her düğünde kutlamada giyiyorlar. Kendilerine harcadıkları para sadece kuaföre gidip tıraş olmak için. cidden erkek vücudu garip bence bilmiyorum sizde böyle düşünüyor musunuz?
Sizce erkek vücudu mu garip kadın vücudu mu?
Cevapla