Bu ülkede dinsizlere karşı neden önyargı var?

Ben agnostiğim. Dinsiz olduğumu belli edince bazı insanlar vebalı gözüyle bakıyor ve dışlıyorlar. Yani öyle bir şey var ki bu toplumda söylemden tutun meşrebe kadar bireye din dayatılırken sizin kendi bireysel sınırlarınız alanı içerisinde dinsizliğinizi ifade etme ve dini tartışma hakkı dahi yok. Bu nasıl demokratik bir ülkedir? Sorsanız Anayasa'da Türkiye Cumhuriyeti laik ve sosyal bir hukuk devletidir. Oysa Türkiye artık ne laik ne de sosyal bir devlettir. İkisini de bırakmadılar. Afganistan'dan hâlliceyiz.

Bu ülkede dinsizlere karşı neden önyargı var?
Cevapla