Kadınla kadının arkadaşlığı zordur?

Aslında en güzeli temiz kalpli bir erkek ve temiz kalpli bir kadın arkadaşlığıdır. Sevgililik demiyorum. Seviyeli dürüst arkadaşlık. Kadın kadına arkadaş olmak zordur çünkü kadınlar birbirini çekemiyor. Öte yandan erkek erkeğe arkadaşlık güzeldir ama tam kafadar olmaları lazım. Ama erkeğin de toplumdan farklı kibar bir erkek olması lazım ki kadınla düzgün bir arkadaşlıkları olsun. Yani demem o ki kadın erkek arkadaş olamaz değil tam aksine en iyi arkadaşlıklar odur aslında. Ben hiçbir erkek arkadaşımla (2 tane oldu) kavga etmedim ama lisans boyunca 10 kızla kavga ettim. Sebebi ne? Çekemezlik, kıskançlık.

Kadınla kadının arkadaşlığı zordur?
Cevapla