Kisa süre flört ettiğim eski erkek arkadaşimin "ben çocuk istiyorum o yüzden ayrıldım" dediğini duydum. O da benle ayni yaştaydı yani 40 yaşindaydı. Çıtır kız istiyormuş yaşitlarıni yaşlı buluyormuş.
40 yaşinda bir kadının çocuğu olmaz mi?
Kisa süre flört ettiğim eski erkek arkadaşimin "ben çocuk istiyorum o yüzden ayrıldım" dediğini duydum. O da benle ayni yaştaydı yani 40 yaşindaydı. Çıtır kız istiyormuş yaşitlarıni yaşlı buluyormuş.
40 yaşinda bir kadının çocuğu olmaz mi?
Abla ben sana şöyle bir şey söyleyeyim hani benim bir tane arkadaşım var 43 yaşında iş arkadaşından bahsediyorum burada ismi Özlem yani bugün versin gider koynuna yatarım Tamam mı yani nikahıma alırım ama 40 yaşına kadar bir kadın gelmişse Hani bakire Ne bileyim kızım ben bilmem neyim diyorsa ben o kadınla ne işim olur ki abla ya ne? Senin için söylemiyorum bak özlemediğim kadın 43 yaşında Ben ondan yaklaşık bir 8 yaş küçüğüm bugün evleneceğim desin götürür evlenirim Onlar niye biliyor musun Bir tane kız çocuğu var Daha önce Evlenmiş boşanmış Yani erken kıymetini biliyor ya Bir Kadın 40 yaşına kadar evlenmemişse büyük bir psikolojik problemi vardır bence hani buna kısmet diyorlar Bilmem ne diyorlar da bir arka planda bir gerçek var yani bunu görmek lazım Ya ben kırkına kadar Bakire bir kadın benim midemi kaldırmıyor ya çocuğa olsun olmasın ben hani anlık takılırım veririm parasını Kırkından Sonra anlık takılırım yani öyle anlatayım sana seni olsa ne olur olmasa olur yaşın kırık olmuş ya 10 sene 15 sene sonra kalp krizine ölmeyeceğinin garantisi yok yani
45 yaşında anne olan bir kadını duymuştum. Ayrıca kadınlar erkekler gibi erkenden yaşlanmıyor. 30 olmadan 50 yaşındaki adamlar gibi kelleşip göbek bağlayan erkekler bile gördüm. Kendine sağlıklı bakan herkes dinç durmaya devam eder bunun yaşla çok da ilgisi yok.
Tatlım, 40 yaşında bir kadının tabii ki çocuğu olabilir 😊 Biraz daha zor olabilir ama imkansız değil. Günümüzde pek çok kadın 40’ından sonra anne oluyor. Genetik yapı, sağlık durumu ve yaşam tarzı bu süreçte etkili oluyor. Eski sevgilinin söyledikleri ise senin değerini asla belirlemez. Kendi kararlarını, mutluluğunu ve sağlığını ön planda tutmalısın. Kendini başkasıyla kıyaslamak seni yıpratır 🍀 Unutma, hayat kendini iyi hissettiğin yerde güzel!
Cevap
21Cevap
olur neden olmasın
Bu kadınına bağlı ama öyle bir öküzle de ayrılman iyi olmuş böyle düşünüyorsa bile insan olan böyle söylemez. Saygısız biriymiş
Zor ama olur, ama zaten adamın amacı senle ilgili değil 18 ine yeni basmiş fanusta yaşamış kızlara yazmak ,
Yaş ilerledikçe yumurta rezervi azaldığı için hamilelik olasılığı düşüyor. Bir de riskli gebelik ihtimali artıyor.
Zaten bir düzine çocuk yapacak değiliz. Deneye deneye olur yani. Geçen yıl evlenen arkadaşim hemen hamile kaldi doktor bile şaşirdi, sana kontrol ve tedavi uygulayacaktik ne çabuk hamile kaldin dedi
cocuk olur olmasına da 40 yaşına kadar çocuk yapmayan bi kadınım 40tan sonra yaptığı çocuğa tahammül edebilceğini düşünmüyorum
Çocuğu olur ama onun istediği çıtır kız bulup tadına yıllarca doymak. Olgunlar çıtır sever
Çıtırlar da sıraya girmiş onu bekliyodu 😂
Öyle deme. Çok var öyle çıtır
Mantik yahu kim napsin onu. Haa çok zebginse amenna
Bazı durumlarda mantık aranmıyor. Yanılıyorsun
Hee hee siz hayal kurmaya devam edin. Güzel çitir kiz , fakir ve yaşlı adama aşik olur evet 🤣🤣🤣
Sen bu durumu kıskanmaya devam et 😀
Çok kiskandim 🤣
Çatla istersen çok da umrumda
Sen böyle diyerek kendini avut sadece
Oluyor hatta annem 43 yasinda aldirdi dogurmak istemedi
Konunun çocuk yapmayla bir alakası olduğunu sanmıyorum, ya da soruyu ben yanlış okudum?
yapmayı biliyorsa sağlık yerinde ise yumurta var ise olur
Abla şey yazsaydın yapma ya prenses diye
Evet bozuldu biraz
Zor olur. 30 lu yaşlarda ki kadını bile isteyen zor oluyor
Emin misin? 30 dan sonra bıcak gibi kesilmiyor. Geçen yil evlenen benle yaşit arkadaşim ilk aydan hamile kaldi. Şimdi ikinciye dusunuyor
Regl duzenli devam edyormu ve siz onunla cinsellik yasiyormuydnuz
Reglim gayet düzenli. Cinsellik yaşamiyorduk
Cocuk olmamasi icin bir sebel yok. Bahane uydurmus sadece
Olur neden olmasın
olabilir niye olmasın
Olur bence bir tanıdık olmuştu
regl oluyorsan olur çocuk
Oluyorum hemde gayet düzenli
adam bahane aramış ayrılmaya
Özel günlerin devam ediyor mu
Doğuran doğuruyor
Evet düzenli devam ediyor. Hatta yaşitim arkadaşim geçen yaz evlendi hemen hamile kaldi
Hamile kalmak kadına ve erkeğe bağlı
Yumurtalar daha önemlii
42 çocuğum oldu ılk geceden
Ne zam evllık dusunuyonmu
Düşünüyorum ama doğru düzgün adam yok hepsi böyle fos çıkıyor
Tesetturlumusun
Sen böyle biseye inaniyormusun mantiklimi ona göre bişey dicem
Evet kendi çevremde de gördum burada da yazanlar var doğurduğunu
Çıtır değilsin ama olsada
Çıtır olmak gibi bir derdim yok. Gayet güzelim çıtirken güzel değildim
Senin yok çıtır istiyor yazmışsın ya 😀
Genç kiz merakı var galiba. Aman boş ver zaten o bulur belasini. Sanki çitirlar siraya girdi onu bekliyo. Zengin değil ki baksinlar
Aynen haklısın boş ver sen yaşıtın birini bul bu yaştan sonra çocuk mu yapacaksın
Evet çocuk düşünüyorum ben de Allah nasip ederse
yok mu
Olsa niye böyle sorayim
Bence çocuk olma ihtimali yüzde 90 o derece üzülme sende
olur olabilir
Olur evet
olur
Olma ihtimali düşük
Tesettlumusun çocuk dusunuyonmu
olurrr
Zorr
Nadiren olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?