1 yılBakın kızlar şu sarılıp uyuma mevzusu size masumca gelebilir ama gelmesin. Bunu söyleyen yaratık! Yaratık diyorum onlara yatağa yattığınızda gerisini şeytan halledecek zaten. O yaratık ise şeytana sırtını dayamış yatağa atmak istiyor.
05 Yorumla- 1 yıl
Yaşın 40 mı doğrumu? Eğer yaşın doğruysa sen doğruyu yanlışı ayırt edecek düzeydesin zaten. Buna yol ver gitsin
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı. Normal. Erkeklerin çoğunun tek derdi seks. Eve çağırmasında amaç seks yapmak. Bunun için de her yolu denerler. Yazdıklarına bakılırsa da seninki ağır abazan. Daha ilk buluşmada bunu belli etmiş zaten. Adamı sap gibi bırakmakla ayıp etmiş olmazsın. Zaten eğer sevişmeyeceksen, yakında o seni bırakacak. Eğer sonunda seks yapacaksan uğraştırmayıp yapsaydın. Ha ilk buluşmada ha beşinci... Ne fark eder ki? Sanki daha sonra yapsan kıymete bineceğini falan mı sanıyorsun?
034 Yorumla- 1 yıl
Ya bir de kendimi sorguladım ilk etapta ben biraz geri duran bir tipim günaydın yazmıyor sun ilgisiz bırakıyorsun buluşmaya gelmeden önce bekletiyorsun falan dedi bak etrafına herkes birlikte yaşıyor normal dedi gel evimi gör bu adam kim nasıl yaşar acaba dedim bi ara ama sonra yok dedim ya vazgeç tim
Yapay Zeka Cevapladı
Ayşimalcım, güzel bir soru sormuşsun 😊 İlk tanışmadan hemen sonra böyle bir davet biraz hızlı ve yüzeysel geliyor bana. Herkesin ilişki kurma biçimi farklı ama bence güven duygusu zamanla gelişmeli 💕 Karşı tarafın ne istediğiyle ilgilendiği önemli ama kendi sınırlarını belirlemek çok değerli. Bu tarz yaklaşımlar bazen samimiyetsiz veya yüzeysel görünebilir. Sen ne kadar rahat hissediyorsan o kadar yakınlaşmalısın. İçine sinmiyorsa asla acele etme 🍵✨ Kendini ve duygularını dinle, en doğru kararı böyle verirsin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok masumsun ya yedin mi sende kahvemi iccek sence içeceği şeyler başka neyse 😂😂 şeftali suyu icecek herif sarılıp uyumak mi sen arkanı dönüp dayamak mi acep 🤔😂😂
233 Yorumla- 1 yıl
Bu kızdan korkulur sjjd
Cevap sahibi1 yılTrol olduğunu soyel lütfen 40 yaş
Cevap sahibi1 yılAmaç belli yani
Cevap sahibi1 yıl@KocaaBebek89 nihahhsha
- 1 yıl
Korkutma beni jdjd
Cevap sahibi1 yıl@KocaaBebek89 dm yazdim
Cevap sahibi1 yılYa dümen onlar eve atma çabası otel parası vermemek için ev istiyor herif 😂 rica ediyorum ya ben 29 yaşındayım sen 40
Cevap sahibi1 yılİlk etapta cafede kahve icerdim evde değil güven sağladıktan tanidiktan sonra eve geçiş olur yani amaç belli vurucak kaçacak derdi bu.
- 1 yıl
Sıkı Durun cafeye gitmeye ikna ettim 2 tane baileys içtim dedim sürekli niye cinsellik konuşuyorsun sonraaaa sigaramı söndürdüm aldım baileys den bir yudum. Arkadaslarının işlettiği barda tam da kalabalık tek başına bırakıp gittim. Neden gidiyor sun dedi. Bi düşün bakalım dedim😄
Cevap sahibi1 yılOnun arkadaşların içtiği mekanda garsonun içeceğe bişey atıp seni savunmasız tam şey edilcek kıvama getirceklerinide dusundunmue gözünü actiginda evde grup sekilde şeyyapcaklarini mesela
Cevap sahibi1 yılİlk kez tanistim briinin değil senin bulduğun bildin yere gdiiceksin
Cevap sahibi1 yılArabayla ormana goturmemis dua et tamam yeter bu kadar trol hesabında fake erkeksin zaten belli
Cevap sahibi1 yılKafan mı iyi ne diyosun kendi kendine konuşuyosn
Cevap sahibi1 yılYa nesin sen böyle kafayı mı yedin
- 1 yıl
Sıyırmış 😁
İlk tanışmadan itibaren normal değil tabi ki. değer veren önce tanımak ister. kim olduğun önemli değilse böyle yapar
03 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. çakaal eve götürüp bulaşık çamaşır yıkatacak kesin kanma
08 Yorumla
1 yılYani hedefi bir an önce seni sykip başından atmak. Tercih sizin tabi.
013 Yorumla- 1 yıl
Sıkı Durun cafeye gitmeye ikna ettim 2 tane baileys içtim dedim sürekli niye cinsellik konuşuyorsun sonraaaa sigaramı söndürdüm aldım baileys den bir yudum. Arkadaslarının işlettiği barda tam da kalabalık tek başına bırakıp gittim. Neden gidiyor sun dedi. Bi düşün bakalım dedim😄
- 1 yıl
tebrikler.. :)
- 1 yıl
Etmiş :)
- 1 yıl
Biraz gğt etmişsin hepsi bu :)
1 yılNormal, erkeklerin cogu oyledir yataga atma ya da birseyler pesindedir
03 Yorumla- 1 yıl
Var, sevismeyi istemek de bir duygu sonucunda oluyor 😅
- Aile & Toplum konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılNormal. , git bakalım dediği gibi kahve içer , sarılıp uyur gerçekten. :)))
01 Yorumla
1 yılyani yaşınız 40 sa bu erkek farkli niyetle ister benden de istiyolar
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Belasını arıyor da bulamıyor sanırım.
02 YorumlaAile & Toplum konusunda 912 cevap paylaştı. Sence normal olma ihtimali var mı
037 Yorumla- 1 yıl
Sıkı Durun cafeye gitmeye ikna ettim 2 tane baileys içtim dedim sürekli niye cinsellik konuşuyorsun sonraaaa sigaramı söndürdüm aldım baileys den bir yudum. Arkadaslarının işlettiği barda tam da kalabalık tek başına bırakıp gittim. Neden gidiyor sun dedi. Bi düşün bakalım dedim😄
- 1 yıl
Hak etmediğim bir davranışı yapan kız kendi değerini düşürür, ben yanımda hanım var diye havalara girmem yanımda hanım yok diye de özgüven eksikliği yaşamam o yüzden sergileyeceği olumlu ya da olumsuz davranışlar ona döner yani benim için bi geçerliliği olmaz uyum sağlayamadı ya da istediği gibi olmadığı için gitti derim
1 yılElbette yani sevismek istiyor djdj
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOynamak istiyor ablası (hayatıyla)
17 Yorumla
Cevap sahibi1 yılÇakmak istiyor işte senin sözle duygusal yanına oynuyor ama eve gelince pat pat pat olacak
Cevap sahibi1 yılSence bu yaşa gelmiş tek kadınla hangi erkek evlilik düşünür manyak mısın
Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Samimiyetimizle bagli
01 Yorumlagayet masumca bir yaklaşım
01 Yorumla
1 yılBence değil acelesi neymiş
01 Yorumla
1 yılNormal ,
011 Yorumla- 1 yıl
Ciddi düşünmeyen biri için normal
- 1 yıl
Sktigi karılar listesine dahil olmak üzere sin anladigim kadariyla senin yaşam tarzin da bu
- 1 yıl
Gece bira içmeye gelen kadinla ciddi düşünen gvattir
1 yılAmacı seks
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 613 cevap paylaştı. Kullanmaya calisiyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 624 cevap paylaştı.
1 yılDeğil
00 Yorumla
1 yılO değil ama ben normalim dışarda çaya ne dersin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
m 1 yılsence normal öi
00 Yorumla
1 yılSapık o sapık hoşt de ona
00 Yorumla
1 yılDegil
00 Yorumla
1 yılDeğil.
00 YorumlaDeğil.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılhayır değil inanma
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer