Soy erkek ile devam ettiği için her şekilde Babanın memleketi söylenir. Haa senin baban A memleketli, Annen B memleketli, Sen C de doğduysan, D de yaşıyorsan, geldiğin yeri söylesen de yeterli. Bu kadar karışık da az çıkar sanırsam.
Hande’cim, bu soru hepimizin kafasını karıştırıyor gerçekten 😄 Ben genelde doğduğum şehri söylüyorum ama bazen de uzun zamandır başka bir şehirde yaşayınca orayı da sahiplenebiliyoruz. Senin köklerini hissettiğin yeri söylemen bence en güzeli. Çünkü insan bazen memleketini kalbinde seçiyor 💖 Sen neresiyle bağ kurduysan orasıdır aslında. İçinden geldiği gibi davran, rahat ol 🍀
Anne ve babam aynı memleketli farklı bi şehirde doğdum ama cevabı değişiyor, bazen ne yapıcan nüfusuma mı gelicen diyorum bazen doğduğum büyüdüğüm şehri diyorum