+1 yılÖncelikle çok teşekkür değerli kardeşim bu güzel suali sorduğun için... Asla etnik kültür, köken, dil, din ayrımı yapmaksızın bütün kadınları çok seviyorum onlar bizim annelerimiz baş tacımızdır her biri... Anne tarafım Doğuludur ve Doğu Anadolu bölgesine çoğu defa yolum düştü... Gözlemlerime dayanarak söylüyorum... Bu kadar hürmetli, sıcakkanlı, açık sözlü, kültürlü, edepli kadınları ben daha evvel hiçbir yerde görmedim... Hele ki Zazalar Elazığ'a selam olsun her gittiğimde ekmeklerini yerim güler yüzleri, sempatik tavırları, şahane kişilikleri ile çok farklı renkleri sunuyorlar bizlere... Bir kadını güzel kılan edebi ve ahlakıdır... Ve bu kadınlarda bu meziyetler oldukça fazladır...
Müthiş gözleri vardır hayat dolu sıcacık kocaman yürekleri... En yakın dostlarım bu etnik kökene mensuptur... Annemden yola çıkıyorum asansör kelimesine araksör, temel reise tembel reis diyen bir kadın nasıl sevilmez nasıl güzel bulunmaz söyler misin bana... :) İyi ki varlar iyi ki bu topraklar içerisinde yaşıyorlar...
Her şey gönlünüzce olsun...
Sevgilerimle...1811 Yorumla- +1 yıl
Sadece var olanı dile getirdim güzel kardeşim... Aslında çok yanlış anlaşılıyor ve dışlanıyoruz diye düşünüyorum... Doğu Anadolu'ya gitmeyen bir insan oranın güzelliklerini asla göremez çünkü penceresinin dar olduğu kadar dünyası da sıkıştırılmıştır... Kulaktan dolma ön yargıları ile yaşarlar bize kaba diyenler bizim çektiğimiz filmleri izleyip dizileri seyrediyorlar en olgun kendini yetiştirmiş kişiler bu kökenlere mensup kişiliklerden çıkıyor tartışmasız... Yani diğer insanlar tarafından kıskanılmamız ve toplumda saf dışı bırakılma çabaları ise hayli normal diye düşünüyorum...
Sevgiyle kal canım benim... :) - +1 yıl
Şimdiye kadar bir çok kere en iyi görüş seçildim arkadaşlarım tarafından her biri sağ olsunlar... Lakin bu hediyen benim için çok özeldi çok teşekkür ediyorum takdirin için... Gururla söylüyorum bir Dadaş kızıyım Türküm, Aleviyim, Sünniyim insanca yaşamayı bilen herkes için her şey olmaya razı bir kişiliğim... Ve yüreğine sonsuz kere teşekkürlerimi sunuyorum... Gecen güzel olsun değerli kardeşim... :)
- +1 yıl
@KejeR canım kardeşim MEVLA hepimizden razı olsun inşallah sağ olasın... Sen zaten o güzel lisanına hakkaniyeti yerine teslim etmişsin... Bu ortamda Kürt kardeşlerimiz bayanıyla erkeğiyle fazlaca dışlanarak 2. sınıf insan muamelesi görüyorlar... Çünkü onların muhteşem yüreklerini henüz tanımıyorlar... Bu açıklamamdan sonra belki de taşa tutulacağım amiyane tabirle ama ben bütün hanımlara aynı ölçütte yaklaşıyorum... Lakin Kürt bayanlarında ahlak, edep, namus kavramı daha fazla istisnalar kaideleri asla bozmaz... HAK niyetleri en iyi bilendir... Görüşün için ise ayrıca teşekkürler güzel kardeşim işin gücün rast gelsin... Selametle...
- +1 yıl
Baş göz üstüne abla. Ben Şu anda mhp li bir ailenin yanında kalıyorum ve asla kendi kardeşlerinden ayırmıyorlar. Ben kalkıp türk kızlarına laf söyleyemem. Çünkü beni kardeşleri gibi görüp evlerine alanlar türk. Irkçılığın her türlüsüne lanet olsun. Benim bütün sinirim haddini bilmeyenlere.
- +1 yıl
@KejeR kardeşim Türk- Kürt diye bir şey yoktur bu ayrımcılığı yapan sadece bizleriz... Her şeyi parçalayıp bölmeye çalışan güzel olan her olguyu tarumar eden yine bizleriz... Herkes bizim kardeşimiz din, dil, ırk, mezhep ayrımı gözetmeksizin... Önemli olan insan kelimesinin içini doldurabilmektir... Güzel insan olabilmekte her baba yiğidin harcı değildir... Canım kardeşim senin gibi düşünenlere canım feda... ALLAH sonsuz kere razı gelsin güzel yüreğinden...
- +1 yıl
Rica ederim kardeşim ve senden istirham ediyorum çizgini ne olursa olsun bozma... Tartışmaya girme lütfen hele ki bilinmez kişilikler için... Sevgiyle kal...
En İyi Cevaplar
Hangi Kürt kadini?
Hangi Zaza kadindan bahsediyorsunuz da görüs soruyorsunuz?
Belli bir Kürt veya Zaza itemi mi var benim bilmedigim yoksa?
Kafadan nasil bir yorum yapilmasini bekliyorsunuz?
irkci kimligini mi cikarip koysun simdi herkes masaya?70 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYuzde 85 i cok cirkin sakallari var favoriler ense yuyleriyle birlesmis ve biyiklilar ve oyle bir kars varki birlesik olmasini birak 2 parmak kalinliginda hani bazen suphe ediyorum biyik dudagin uatundemi gozun ustundemi cikar diye gordugumde. Yuzde 10 u da normal cirkin arasi oda cok bakimli olsuklarindan yuzde 5 i de guzel denilebilir ama alinmaz sadece is görülür konusmayi bilmeyeni hanim diye eve mi alcaz
93 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılUretimde cok serisiniz masallah size :D
+1 yılinsanları kürt-zaza vs diye gruplandırmam insan insandır en başta. Ha soruna gelecek olursam eğer 2 tane zaza arkadaşım var üniversitede gayet iyi anlaştığım insanlar. Tuhaf bir yönlerini görmedim şu ana kadar :) ve kızları da sanırım güzel oluyor :D
50 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Nefret ediyorum Okadar içi dışı guzel Türk kızları varken
108 Yorumla- +1 yıl
Neyse ablacigim bize burada Ayrım yaptırıyorsun Kürt diye bisey yok bu ülkede Türk'üm diyene ne mutlu şahsen ben kurt kızıyla evlenmem çünkü tanıdığım bir Kürd'ün evinden apo bayrağı falan çıktı ne gerek var turk kızı türk le evlenirim burada boyle genelleme yapma kendi kendine karşılaştırma yapıyorsun
- +1 yıl
Biz zaza kızları şu an o kadar üzüldük ki bizden nefret etmene
- Gündem konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBazıları fiziksel olarak çok fazla seksi oluyor..
Zayıf ve esmer olanları özellikle.
Ama kafa yapıları alenen mide bulandırıcı.51 Yorumla
+1 yılİnsanları dil ırk renk olarak ayırmak çok saçma onlarda bizden etle tırnağız biz. Lütfen kafatascı zihniyetimizi bir kenara bırakalım hepimiz insanız sonuçta iyilerimiz çok iyi kotulerimiz cok kotu duzen bunun etrafindan islemeli bence.
10 Yorumla
+1 yılZaza bilmiyorum ilk defa duydum ama kürtlerden hoşlanmam çünki türklere düşman olmasa bile her insan bağımsız olmak ister ülkemizi istiyorlar rahatsız ediyorlar bizi
60 Yorumlakürt kızları doğunun güneşi kadar parlak, dicle gibi zarif ve cudi kadar güçlüdür.
haliyle bende bir kürt erkeğiyim, hepsine saygı duyarım.916 Yorumla- +1 yıl
Evet genelde olarak öyle ama karleş olanlar var be bıremın
- +1 yıl
Aha eva ji,,, türk kızı,,www.kizlarsoruyor.com/.../q2472813-sizce-kizda-cikik-ama-dar-kalca
- +1 yıl
Al işte bacım çocukları. Sonra sizi niye sevmiyoruz. Çoluk çocuk ölün çiçeğine koyduklarımın. Bin yıldır atalarınızın topraklarında orta asyadan gelen bir milletin boyunduruğu altında yaşıyorsunuz. Kendi dilinizde eğitim alamazsınız. Kendinize ait bir devletiniz yok. Milliyetinize ait hiç bir şey yok. Kültürünüzü yok ettik. Dilinizi yasakladık. Ama Allah biliyor ya hepsi müstahak size bacım çocukları. Daha bunlar iyi günleriniz. Bugünlerde hepinizde bir devlet hayali var. Eğer kürdistanı kuracaksanız da, ermeniler gibi bedel ödeyerek kuracaksınız. arkadaşım kurusu k*rt köpekleri.
Bakiyorum Kürt düsmanlari yine havlamaya baslamis..
Biliyoruz köpek oldugunuzu tamam ama bu kadar havlamayın gürültü kirliligi yapiyorsunuz.60 Yorumla
+1 yılSimdi sacma sapan yorumlar gelir irkcilar tarafindan.
Turk kadinindan daha guzel veya daha cirkin oldugunu soyleyemem. Aynilar.30 Yorumla- Gündem konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılgaleri7.uludagsozluk.com/.../...-ismail_347180.jpg
çoğ beğeniyem87 Yorumla- +1 yıl
beğenmiyem mi dedim lo
- +1 yıl
Kürdü türkü zazası lazı olmaz güzel kadın güzel kadındır
kendinizi ötekileştirmeyin - +1 yıl
Bu ne yaw soru adamla ilgilimiydi?)))
- +1 yıl
Yönge, yolarun ha
Zaza nın tam olayını bilmiyroum yani dilleri kürtçe gibi neyse ama Gerçek kürt kızı buğday tenli olur ya işte o beni benden alır :D
11 Yorumlaırkçılığı sevmiyorum ama kürtlerden nefret ediyorum
65 Yorumla- +1 yıl
Nefret kelimesi devlet bahçelinin en meşhur cümlesi dir sen o kafayla az haşarsın öyle devam et.
- +1 yıl
:DDDDDDDDDDDDDDDDD GÜLMEYI UNUTMUŞUM.))
- +1 yıl
www.kizlarsoruyor.com/.../q2472813-sizce-kizda-cikik-ama-dar-kalca Al sana türk kızı.
Zaza ları bilmiyorum ama kürt kadınları eşlerine çok değer verirler birde coğu din duskunudur parada gozu yoktur hicbirinin, hepsinin eli is tutar
61 Yorumla
+1 yılDünyadaki Hiç Bir kürdü Sevmiyorum. kürt Kızları Çirkin Bence. Zazalarında %80 inini sevmiyom. Zaza kızları güzel yinede. En Son Diyarbakırlı Bir Zaza Kızına Aşık Olmuştum.
61 Yorumla- +1 yıl
Tüm Doğulular kürt Değildir. ;) Doğu Anadolunun Büyük Bir Kısmı TÜRKtür. Ben Malatyalıyım. Öz be Öz Ne Mutlu Ki TÜRKüm. ;)
Irk ayrimini sevmiyorum selinim. bu vatani kürdü türkü zazasi lazi beraber aldik. .
Yaklaşık 7 sene vanda kaldim oranin insanları İzmirin de hatayinda insanlarından daha İNSAN. çoğu yerden öyle. Bayanlari bilmiyorum çoğu kaba ama tabi kültürel fark.
Aradan siyrilan sarisinlar olabilir :)35 YorumlaKürt kızları güzel olur. ozellikle şanlıurfanın kızları dıye biliyorum. biraz kabalar konuşma bakımından sadece sorun bu
13 Yorumla
+1 yılGenelleme yapamayız ama en güzelide olsa içinde hainlik varsa zikim onun guzelliğini
57 Yorumla- +1 yıl
O ne laa
- +1 yıl
Nerde ırkçı varsa goim dötüne nerdede hain varsa
- +1 yıl
Işidde Müslümanım diyor ama bak ne yapıyor.
ingilizi rusu lazı nasılsa onlarda öledir birakın bu kafatası milliyetciliğini insan insandır
30 YorumlaGündem konusunda 449 cevap paylaştı. Adim Melek Subaşi yaşım Muş doğum yerim Muş bana yirmih atma sen birak birak dala vere vere vere birak birak birak sen
-Lan bir susarmisin!!!+ l*n bir sus
asdasaa02 Yorumlaİtici buluyorum. Ama esmer sevmediğimden yanlış anlaşılma olmasın
16 Yorumla- +1 yıl
Asıl Kürtler sarışın renkli gözlü olur bilmiyorsan diye söyliyim dedim
+1 yıl01 Yorumla- +1 yıl
dipnot: şarkının içeriği değil ismi önemli.
Ben kürdüm annemde hâliyle kürt, kürtler hem kalben hemde dış olarak çekiciler. .. Tabi tüm milletler arasinda bizim halkkimiz icin içi kötü olanlarda var..
32 Yorumla- +1 yıl
Bıremın sen nerde yaşıyorsun kötü ne demek?
Gündem konusunda 449 cevap paylaştı. Her millette olduğu gibi güzeli ve çirkini var. Ha şöyle diyim evlenirmisin dersen sıcak bakmam pek olaya ama bellide olmaz
02 YorumlaInsanları ırklarına göre değil kişilik ve insanlıklarına göre ayırıyorum
40 YorumlaBen sarışın yeşil gözlüyüm kara kaşlı kara gözlü esmer güzel bir kürt kızıyla evlenmeyi düşünüyorum bazen 😊 ama şimdi nerden bulacamm oyle kızı hiç doğuya bile gitmedim 😊
03 Yorumla
+1 yılgayet güzel buluyorum... her aynaya baktığımda :D (ırkçı paylaşımın için seni kınıyorum)
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir kürt olarak kürt kadınlarını kendini hint kumaşı gibi gördüklerini dusunerekten itici buluyorm
32 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBana hep öyle denk gelio o zaman.
Gizli Üye(36-45)+1 yılSayfada bir Kürt kızı var, yeni tanıştım Kürt olduğunu öğrendim kız resmen barbi bebeği. O derece. Üstelik bir alçak gönlü, tevazusu var akıllara zarar. İnançlı, ibadet ehli bir hatun. Çok şaşırdım yani.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDünyanın görebileceği en yüksek derecede bir ırkçıyım düşüncelerimi tahmin et.
55 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTürk değilsen olmasın bayan. İyi geceler
Cevap sahibi+1 yılOnu size demeli Sınırdan çıkarken yeter sus.
+1 yılBir kadindan daha tehlikeli olan sey kurt ve zaza kadinidir :D
21 Yorumla
+1 yılHer ırkın güzeli ve çirkini var ırkçıları ve ırkçı olmayacagım kendimi göstericegim diye yırtınan ergenleri tetikleme
10 YorumlaBir şey duydum asıl kızları güya renkli gözlü ve sarışın oluyormuş ama diğerlerine gelirsek pekte çekici sayılmazlar
03 Yorumlabence sen kesin kürtsün, profil resmin çağrıştırıyor ;)
14 YorumlaCirkinide var güzeli de , ya çok güzel olur , ya da çok çirkin , Ama yeni nesil çok güzel oluyor dikkatimi çekti.
00 YorumlaBir bitmediniz.
57 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca kürtleri aşağılayan asla işim olmaz şöyle çirkinler diye atıp tutan ne kadar denyo varsa mesaj atar. Birini de birkaç saat önce bozdum. İnsan utanır! Kürtleri maymundan bozma bir şey sanıyorlr kendi tiplerine bakmadan. Sümüğümü atmayacağım tipler kürt kızı çirkin diyor. Gece gece sinirlendim.
- +1 yıl
Canım benim sence fotodaki hatun öyle yaş kompleksi yapacak birine mi benziyor? Sen başka yerden vurmaya çalış. Neyse amacım laf sokmak değildi ama cevapları görüyorsun, her gün düzenli iki üç soru kürtler ya da alevilerle ilgili gelir. bir süreden sonra insanın kanına dokunuyor ki normalde hiçbir soruya da böyle tepki vermemiştim. İyi geceler.
Tanıdığım olmadığı için fikrim yok olsada içi nasıl o önemli...
00 YorumlaZazalatı bilmiyorumda kürt kızları gerçekten çirkin oluyorlar. Hiç sevmiyorum.
45 Yorumla- +1 yıl
Kusura bakma galiba sen güzeli çirkini ayırd edemiyorsun!
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevmem ama evlenip Türkleştirmek lazım
53 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBugüne kadar ne kadar kürt insan gördüysem hepsi ülkeyi bölmek isteyen adi insandı. Kürtlerden iyi insan çıkıyor ama sadece %5i iyi. Ülkemize zarar vermekten başka bişeyleri yok. Küçüklüğüm doğuda geçti benim.
Ben zazayım ırkımın kadınları bana göre üstündür.
50 Yorumla
+1 yılasimile olanları güzel oluyor ama diğerleri ile asla işim olmaz !
44 Yorumla- +1 yıl
iki farklı ırkın birleşmesi ile doğan çocuk ;)
- +1 yıl
İki ırktan doğan çocuğa melez denir. Asimile bambaşka bir kavram. Kendi tarihini kültürünü yok sayıp başka bir milleti benimseyene asimile denir. Kelimelere hakim olmadan yapılan artistlik de bu kadar oluyor. Güya türk arkadaş ama anadiline bu kadar hakim. @soran @burcubalık
- +1 yıl
sadece doğan çocuğa karşı yapılan bir terimdir melez canım mal arkadaşım :))
asimile olan insanlar kendi kültürlerini kendi özünü kaybetmiş insanlardır
BU MELEZ ÇOCUKTA BAŞKASIYLA EVLENİR ONUN OĞLU BAŞKASI İLE VS VS.. BU ŞEKİLDE ASİMİLE OLUR SOY !!! BENİM ANGUT ARKADAŞIM !!! ANLADIN MI ŞİMDİ HADİ YALLAAAAHHH
+1 yılGüzel kızları var.
51 Yorumla
+1 yıliyisi var kötüsü var güzeli var çirkini var
10 Yorumla
+1 yılNefes alsın yeter, TÜRKÇÜYÜM allah var ama kürtlerde de zazalarda da güzel kızlar görmedim değil
25 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Ki, daha bahsetmediğiniz çok şey var susun bence.
- +1 yıl
Sana demedim ki onu ben :D diğer zihniyetsiz arkadaşa bulundum. Üstüne alınmana üzüldüm, her ırktaki insan aynı değildir benim kürt zaza arkadaşlarım var ama adam gibi adamlardır. Ama, üzgünüm yeri gelince böyle olmak zorunda kalıyoruz. Yani sana küfür etmedim diyelim :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇirkini çok. Güzeli çok az. estetikle son çare
63 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılErkekleri de aynı
- +1 yıl
Hadi onlara estetik son çare olsun.. Ya size? Çaresizler makyaj bile kurtarmıyo 😃
Gündem konusunda 582 cevap paylaştı. Kadını ırkıyla değerlendirmemeyi tercih ediyorum
31 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılişim olmaz
1410 Yorumla- +1 yıl
Atalarımız ne demiş eşek hoş avdan ne anlar.))
- +1 yıl
eşek hoş avdan ne anlar değildir o... facepalm*
- +1 yıl
Sen ne dedin simdi
Cevap sahibi+1 yılsorunun patlicanı bilmiyordum üzgünüm kusura bakma soran @Tirisi
insanları bilmem , benim sevmeme davam başka ; ben Trbzonluyum. kürtler lazları , lazlar da kürtleri sevmez. rencide etmek üzmek değildi niyetim kürt olan arkadaşlar da kusurabakmasın. sizde bizi sevmiyonuz zaten :D
siz sevseniz de aileleriniz sevmiyor. aileleriniz sevsede dedeleriniz sevmiyo. iyi geceler.
ALTIMA YAZAN ARKADAŞLAR ; lütfen yazmayın , tekrar bu soruya dönmek istemiyorum.- +1 yıl
@canımacan1 o laf öyle değildir. Doğrusu eşek hoşaftan ne anlardır. Bilmediğin şeyleri kullanma ;)
Cevap sahibi+1 yılya sabır
Cevap sahibi+1 yılabi tamam yeter üzülenler var yeter. lanet olsun nerden yorum yaptım ya. gizlenim de tepede durmasın bari. sonra hata telafüzü için saçma sapan işler yapmak zorunda kalıyoz. yazmayın lannnnnnnnnnn
Pır rınd... Zaf rınd :)
30 Yorumla
+1 yılIrk ayrimi yapmiyorum nefes aliomu ona bakiorum 😎
30 Yorumla
+1 yılAh çawreşamın niye terk ettin beni :(
12 Yorumla- +1 yıl
dine u çı dine :D
+1 yılİrk olarak belirgin bir özelliklerini bilmiyorum.
00 Yorumla
+1 yılBölücü degilse süper :
26 Yorumla- +1 yıl
Zaten hiç birzaman gölücü olmadık kardeş ve olmayızda.
- +1 yıl
@canımacan1 bölücü kürtlere diyom
- +1 yıl
Ben bir kürdüm hiç bölücü olmadı kardeşçe yaşayalım birinci dünya savasında çanak kale savaşınde her ikimizin ataları savaşıp bu vatanı korumadılarmı olmadıklarıılarmı. Herşeyden önce muslumanız!! Kardeş musluman muslumanı öldürürmü.
- +1 yıl
@canımacan1 hrszı torbacsı ırzcsı cok var
- +1 yıl
tamam orda sen haklısın katılıyorum Ama onlar kürt gökeni değiller.
- +1 yıl
@canımacan1 milliyetçde bol ama cahil ksm fazla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDişi ve çekici, oldukça kadınsı.
32 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılErkeklerine olan aitlikleri ve sadıklıkları beni oldukça çezbediyor. Yaşım ve hayat standartlarımda müsait, tanışma şansım olsa biriyle ve sevsem uzatmadan evlenirim.
- leyende barlarda sürtsün :D
Ben begeniyorum her biji tirisi✌
11 YorumlaSuper
16 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılseksisi, seksi oluyor :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılzaza kızları acayip fena lnn:)) uzak durun
30 YorumlaHarika çok güzel ve seksiler :)
02 Yorumla
+1 yılTipsiz buluyorum.
31 YorumlaBenden uzak allaha yakın desem
10 Yorumlagüzel ama çekici değil
00 Yorumla
+1 yılGenelde esmer
00 Yorumla
+1 yılKurtmu ıyyy
24 Yorumla- +1 yıl
Benn onlarıı sevmiyemmm yavv sevmiyemmmmmmmm :D
- +1 yıl
tamam :D
- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar