Galiba evliliği bir tek ben beceremedim herkes mutlu mu?

Evliliği beceremedim galiba eşimle çok mutlu olamadım. Üçüncü kişilerde zarar verdi. Bilmiyorum yapamadım. Bir tek ben başarısızm galiba herkes mutlu. Sosyal medyada herkes mutlu görünüyor. İnsan ilişkilerim iyi değil belkide. Eşiminde çok anlayışlı olduğu söylenemez. Çocuk oldu onada mental olarak çok yoruldum. Destek görmedim. yorgun hissediyorum

Galiba evliliği bir tek ben beceremedim herkes mutlu mu?
Cevapla