Arkadaşlar annem hep benimle takılmak istiyor bense ona. Kendi başına vakit geçirmeyi öğrenmelisin diyorum. Ben 30 yaşıma geldim. Yarın bugün ben olamam her zaman yanında diyorum. Ben kendi başıma gezmek tozmak kendimle veya arkadaşlarımla vakit geçirmek istiyorum ve yapıyorum da. Anneme sınırlarını söyleyince üzülüyor ama bunu yapmak zorundayım. Ona diyorum ki sen kendinle vakit geçirmenin keyfini çıkarmalısın diyorum. Sizce doğrumu yapiyorum.
Evet doğru
Hayır doğru yapmiyorsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
1 yıl
Neden doğru yapıp yapmadığını yazar mısınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten çok güzel bir adım atmışsın ve kendini tanıdığın için bunu savunman harika bir şey 💪🌸. Annene sınır koymak hem kendin hem onun hayatı için çok değerli. Sen de bir yetişkinsin ve bireysel alanına ihtiyacın var. Başlangıçta canı sıkılmış olabilir, bu çok doğal çünkü bazı anneler çocuklarını bırakmakta zorlanabiliyor. Kendi zamanını yaratmak senin hakkın ve aynı zamanda onun kendiyle barışmasını sağlar 🧘♀️. Bence kesinlikle doğru yapıyorsun! Ankette Evet doğru 💯 seçeneğini işaretliyorum.
Teşekkürler 😍
😍 Haklısın, sınırlarını savunmak çok değerli!