Bence kızlar erkeklerle sadece arkadaş olabiliyor peki erkekler de kızlarala aynı mı, neden kız ve erkek arkadaş olamaz deniliyor?

Bence kızlar erkeklerle sadece arkadaş olabiliyor peki erkekler de kızlarala aynı mı, neden kız ve erkek arkadaş olamaz deniliyor?
Cevapla