Sizce kanunlar herhangi bir kadınlar için eşit mi?

Bana kalırsa eşit değil peki neden?

1- Evlilik sonrası her şeyin yarısının kadının olması muhabbeti.

- kadın ve erkeğin eşit olduğunu baz alırsak şimdi erkek alıyor 100.000 tane diyelim , kadın alıyor 30.000 TL. Bir ev alırsın mesela kadın erkeğe göre %70 oranında daha az katkı yapıyor.
Ama günün sonunda yarısı onun , ev araba her şeyde genel olarak.
Bana kalırsa kim ne kadar koyduysa o kadar alsın.

2- mahkemeye gidildiğinde genellikle kadınlar haklı çıkıyor.
Neden?
Bana kalırsa sadece boşandıktan sonra çocuklar için erkek destekte bulunmalı.
Kadınlar da çalışmalı , hem bu şekilde ekonomiye de katkı yaparlar.

Almanya Fransa gibi yerlerde cidden medeni kanun daha farklı.
Sizce kanunlar herhangi bir kadınlar için eşit mi?
Cevapla