Bana kalırsa eşit değil peki neden?
1- Evlilik sonrası her şeyin yarısının kadının olması muhabbeti.
- kadın ve erkeğin eşit olduğunu baz alırsak şimdi erkek alıyor 100.000 tane diyelim , kadın alıyor 30.000 TL. Bir ev alırsın mesela kadın erkeğe göre %70 oranında daha az katkı yapıyor.
Ama günün sonunda yarısı onun , ev araba her şeyde genel olarak.
Bana kalırsa kim ne kadar koyduysa o kadar alsın.
2- mahkemeye gidildiğinde genellikle kadınlar haklı çıkıyor.
Neden?
Bana kalırsa sadece boşandıktan sonra çocuklar için erkek destekte bulunmalı.
Kadınlar da çalışmalı , hem bu şekilde ekonomiye de katkı yaparlar.
Almanya Fransa gibi yerlerde cidden medeni kanun daha farklı.
1- Evlilik sonrası her şeyin yarısının kadının olması muhabbeti.
- kadın ve erkeğin eşit olduğunu baz alırsak şimdi erkek alıyor 100.000 tane diyelim , kadın alıyor 30.000 TL. Bir ev alırsın mesela kadın erkeğe göre %70 oranında daha az katkı yapıyor.
Ama günün sonunda yarısı onun , ev araba her şeyde genel olarak.
Bana kalırsa kim ne kadar koyduysa o kadar alsın.
2- mahkemeye gidildiğinde genellikle kadınlar haklı çıkıyor.
Neden?
Bana kalırsa sadece boşandıktan sonra çocuklar için erkek destekte bulunmalı.
Kadınlar da çalışmalı , hem bu şekilde ekonomiye de katkı yaparlar.
Almanya Fransa gibi yerlerde cidden medeni kanun daha farklı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer