Kaynanam yüzünden kavga ediyoruz?

Sürekli kaynanam yüzünden kavga ediyoruz kocamla. Evimiz ayrı ama birleşik altlı üstlü yani. Bana sözünü geçiremedi mi yapamam anne dedim mi akşam eşim geldi mi ya da yanına uğradığı zamaan eşime söylüyor eşim soyleyince onun dediğini yapıyorum diye kullanıyor. Herkes kendine boyun egsin herkes kendi dedgini yapsın istiyor. Kaynanamın kocası bile aklına taktın mi takiyon dediğini yaptırana kadar biktiriyon usandiriyon beni diyor. Kızına bir şey diyince kendisi süs anne diye bağırıyor o kadar çok susmuyor ki o kadar çok üstüne godiyor ki herkesin bir de rahatsız yuruyemiyor pek herkese emrini geçirmeye çalışıyor. Aklımdan da sürekli yemek geçiyor pasta poğaça börek sarma dolma hep bana kitlemeye çalısiyor daha ne diyeyim ne yazayım. Eşim eve geldi mi direk kavga yok ama oraya uğrayıp eve geldi mi kavga oluyor doldurup doldurup bana gönderiyor.

Kaynanam yüzünden kavga ediyoruz?
Cevapla