Aileler yeni evli insanların heyecanlarını sömürmese olmaz mı?

Eşimle evleneli 8 ay oldu. İlk doğum günü dündü. Çok heyecanlıydım çok özenle hediye hazırladım. Özel bir pasta yaptırdım. Yakın arkadaşlarımız da sürprizine eşlik edelim dediler olur dedim. Ben eşime unutmuş gibi yaptım. Sabah kahvaltı yaparken annesiyle kız kardeşi aradılar doğum gününü görüntülü kutladılar. Böylece sürprizim de bozuldu 😒 sonra onlara gittiğimizde de pasta alıp kutladılar. Eşim de bak evde olan değilde bu sürpriz oldu dedi çok mutlu oldu 😒 ama benim sürprizimi bozmaları üzdü. Haksız mıyım?

Aileler yeni evli insanların heyecanlarını sömürmese olmaz mı?
Cevapla