Yorgun ve üzgün hissediyorum Ne yapayım?

kocanla bugün çok basit bir şekilde kavga çıktı aramızda sonra dedi ki senin bütün çeyizini kapının önüne koyuyorum ve seni de götürüp evine bırakıyoruBütün

Bütün kartonlardaki çeyizlerimi getirip üst üste yiğdı öfkeli iid evde eşyalarımı arıyordu. tabii küfürlerde ediyordu. Tabii ben gitmem dedim polis çağırırsın polis alır beni götürür dedim ben seninle bir taksi ile gelmem dedim ama ne kadar kötü bir insan. İnsan kendini çok üzgün hissediyor. Madem benimle evli olmak istemiyorsun kendini evden çıkıp gitsene be p. s insan.

Güncellemeler
1 yıl
Aneni babanı bacını s. km de dedi ksc kez elbette sessiz kalmadım ama dedi neticede
Yorgun ve üzgün hissediyorum Ne yapayım?
Cevapla