Birileriyle sesli sohbet etmek hoşuma gidiyor. Ve son derece seviyeli konuşuyorum sırf yalnızlıktan. Bu durum kötü mü?

Yalnizım ve istiyorum ki sohbet ettiğim birisi olsun. İlgi görmek istiyorum. Yanlış belki de yaptığım. Off bilmiyorum. Ama kesinlikle bel alti sohbetler etmiyorum. Bu durum benim kötü biri olduğumu mu gosterir?
Birileriyle sesli sohbet etmek hoşuma gidiyor. Ve son derece seviyeli konuşuyorum sırf yalnızlıktan. Bu durum kötü mü?
Cevapla