Amelıyat olan ablamın 3 gündür yanındayım ama Şu an karnım aç yatıyorum evınde?

Ablam amelıyat oldu ,3 gündür yanındayım hastanede refakatcılık yaptım sımdı evınde çocuklarına ve kendısıne bakıyorum. evın ıslerıylede ılgılenıyorum”burası senınde evin canın ne ısterse ye” dıyor ama 3 gündür canımın cektıgı seyı yıyemedım. kahvaltıya patates kızartması yapayım dedım bahane üretti. az önce karnım aç makarna haslıyım yıyım aç yatmıyım dedım Yıne bahane urettı bu saatte ne makarnası dedı. sonra da şunu ye bunu ye dıye yemıycegımı bıldıgı şeyleri ye dıyor. bende çok gururlu bırıyım. ac degılım boş ver deyıp yattım sımdıde gönlümü almak için yalandan ne ıstıyorsan yap dıyor. sız olsanız ne yapardınız.. mesele yemek degılde ınsan kırılıyor üzülüyor evıne mısafır gelen ınsanı ıncıtmeyeceksın hıcbır konuda. ben böyle düşünüyorum. allah kımseyı kımseye muhtaç etmesın be arkadaşlar.. çok yürekten söylüyorum.. bırde sız sız olun evınıze mısafır gelen ınsanı ıncıtmeyın
Amelıyat olan ablamın 3 gündür yanındayım ama Şu an karnım aç yatıyorum evınde?
Cevapla