Acaba gercekten Osmanlı kalsaydı daha mı iyiydi?

Az önce Orhan Osmanoğlu diye birinin Twitter hesabına denk geldim bayağı yardım derneği falan kurmuş torunlarıyla fotoğraf cekinmis koymuş altına kötü yorum yapan büyük çoğunluğun takma adı Levi, lucy, lemia... Çoğu batı özentisi adamda hataya falan yardım ediyor bayağı, Afrika'ya vs

Güncellemeler
1 yıl
En azından o dönem kendi kültürumuz vardı şimdi koca bir karmasayiz
Güncellemeler
1 yıl
İyi ki Mustafa Kemal Paşa 🇹🇷
Acaba gercekten Osmanlı kalsaydı daha mı iyiydi?
Cevapla