Demin metroda kadın tayt giymiş taytın üstinde tunik yok önden kim bakarsa bütün mal öne çıkıyor neden böyle şeyler giyer?

metroda sokakta nerdeyse bütün kadınlar tayt ve dar pantolon giyorlar bazılarınki ortaya çıkıyor bazıların külot izi ortaya çıkıyor artık mahrem diye bir şey kalmamış
Güncellemeler
+1 yıl
soruma bir bakarmısınız lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Soruma bakarmisiniz
Demin metroda kadın tayt giymiş taytın üstinde tunik yok önden kim bakarsa bütün mal öne çıkıyor neden böyle şeyler giyer?
Cevapla