Sevgilimin ailesini bu yüzden hiç sevemicem galiba?

Sevgilim ilk doktor olduğu zaman 500k borç ödettiler. Onun dışında 2 milyon ev kredisi çektirdiler 5 sene. Şu an kredinin 4 senesi kaldı. Biz önümüdeki sene evlenicez. Ben evlendikten sonra kesinlikle o krediyi ödemeyeceğimizi belirttim. Kabul etmeyeceğimi söyledim. 2 sene onl arınev kredisini ödemiş olacak yani. Bende sinirlendim en azından bunun karşılığında arabalarını alması gerektiğini söyledim baya kavga dövüş sonrası arabalarını o alacak biz evlenirken. Ama resmen hiç düşünmüyorlar çocuklarını ve kardeşlerini (çünkü o 500k yı ablasına ödedi ablası da alırken hiç utanmadı o ara ablası evleniyodu onun borcunu kapattı resmen). O arabayı da babası zamnında ötvsiz almıştı yani arabanyı aldıkları fiyat zaten 300k gibi bi rakamken benim sevgilim kredi+ borç derken baya bi para ödemiş oluyor. e tutup da kredi çektiği evde benim hakkım var bile diyemiyor. Sürekli abisine ablasına borç verme modunda zaten. Bir de babasından alacağı arabayı da 3-4 sene satamıyor binmek zorunda resmen kerizliyorlar nefret ediyoru hepsinden. Ben ondan 1 sene sonra doktor oldum direkt araba aldım ilk maaşımdan beri ödüyorum. Seneye evlenince benim arabamı satıp başka araba alma planları yapıyor. Ben kendi arabamı sattırıp onun babasınıntepe tepe kullandığı saçma arabaya niye bineyim kendi arabamdan niye olayım. Şimdiden utanmadan evlenme çağındaki çocuğun hayatını blokeliyolar üstüne ev kredisi var satamayacağı bi arabası var hepsinden nefret ediyorum napıcam haksız mıyım. Sevgilimde durumları iyi değil napayım diyor. Ama ablası ondan çatır çatır 500k yı alırken o evlat değil mi? Abisi işe yaramazın teki zaten

Sevgilimin ailesini bu yüzden hiç sevemicem galiba?
Cevapla