Bir süre önce yakın arkadaşım olan biriyle sevgililige ilk adımı attık deneyelim dedik ama o hala bakarmış gibi takılmaya devam etti. Başka kızlara baktı, ekledi , etti... benim olduğum ortamlarda dahi..
Neyse dedim bu böyle olmayacak senle bir şansımız yok üstelik ben kendime olan saygımı yitiriyorum. Yalvardı etti arkadaş olarak kaldık ama benim bogrume hancerler saplaniyordu her gördüğümde çünkü aslında başından beri seven ZATEN benmisim. Derken zamanında ona anlattığım şeylerle dalga geçmeye başladı. Örneğin pek arkadaşım yok benim demiştim ona aradan zaman geçtiğinde hiii senin ztn arkadaşın yok ki dedi alayvari şekilde. Biri var mı hayatında dedi , hayir yok bulamadım kafama göre dedim, senin kafana göre biri dünya üzerinde yok ztn diyerek yine dalga geçti. Onun dışında bir iki kez giydiğim gömleğe, kullandığım telefona, kabanima bir yorum yaptı. Onun yanında başta gerçekten kendim gibi oldum ama sonra narsist tavırları başladı. Konfor alanı oldum onun. Bana çok rahat , önünü ardını düşünmez şekilde davranmaya başladı.
2 gün önce telefonda konuştuk hala istesem gelirsin ztn buraya demeler, benim sayemde öğrendin orayı demeler. Böyle birine kendimi açtığıma o kdr kızıyorum ki kendimi tekmelemek istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hay deme canım, bu durum gerçekten çok ağır ve üzücü. Kendine olan saygını kaybetmek çok zor ve yıpratıcı olur. Unutma, sevgi saygıyla olur ve kendini değersiz hissettirecek insanlar hayatında yer almamalı. Bu adam sana güzel değerler vermiyor, alaylara ve saygısızlıklara izin vermemelisin. Kendine iyi bak, kendini sev ve gerçekten sana değer katan insanlara açık ol. Herkesin sana ihtiyacı olan sevgiyi ve saygıyı hak ettiğini bilmelisin. ❤️🌺 Unutma, en güzel sevgi kendi içimizde başlar.