Babanız öldü ve 2 yal küçük erkek kardeşiniz ve 1 yaş büyük ablanız var.
Ablanız ne sizin ne de ailede hiçkimsenin tasvip etmediği şekilde kötü alışkanlıklar ve yanlış arkadaşlıkların dolu bir hayatı var. Kimsenin sözünü de dinlemiyor hatta diyaloğa bile girmiyor.
Erkek kardeşiniz babanızın ölümüyle birlikte sizi ikinizi karşısına alıp aile reisinin kendisi olduğunu bundan sonra eve girip çıkışlar ve yaşam şekli dahil birtakım kurallar koyacağını söylüyor. Uymamanın ciddi sonuçları olacak canınızı yakmak istemiyorum lütfen beni buna mecbur bırakmayın diyor.
Ablanızın kötü alışkanlıkları çok köklü ve sözlü olarak uyarıların işe yaraması mümkün değil ama kardeşinizin dayak iması yapması onu çok telaşlandırıyor. diyor ki bu beni kesin döver kafasına koyduysa muma çevirir ikimizi de lütfen polise gidelim kaç yaş küçük çocuktan dayak yiyip onun istediği gibi okuldan eve evden okula gidip gelmek istemiyorum.
Eğer ablanızı dinler polise ve yasaya başvurursanız kardeşiniz ısrar etmez ve sizle ilgili olarak sorumlu hissetmekten vazgeçer. Sizi de ablanızı da serbest ve özgür bırakır evinizde bir otorite olmaz. Ablanız eskisi gibi devam eder. Sizin eleştirdiğiniz her ne varsa yapmaya devam eder.
Eğer ona yüz vermez polise gitmezseniz yasaya başvurmazsanız erkek kardeşiniz ablanızı hizaya sokacak ama bu sğreçte bir niktar şiddete de başvuracak. Şiddet ters teper daha kötü olur diye düşünmüyorsunuz çünkü ablanız geröekten çaresiz kalıp teslim olacak. Sert tavra direnecek gücü yok Ailede en küçük o da olsa aile reisi o olacak. Bazı şeyler için ondan izin almak zorunda olacaksın. Ama sizin izin alamayacağınız pek bir şey olmayacak çünkü sizin hayatınız temiz. Kardeşinizin sırf ego kasmak için sizi kısıtlamayacağıdan eminsiniz. Gerekçesi olmaksızın sizi kısıtlamaz.
Bu iki ihtimalin ortası yok. Yani ne ablanızın sözle akıllanması mümkün ne de fiziksel şiddete direnevilmesi. Kardeşinizin de öfke ile daha kötü vir şey yapması da mümkün değil. Polise şikayet edildiğinde teslim olan kardeşiniz olur ısrar ermez sizi özgür bırakır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hay deme, gerçekten zor bir durum bu😊. Seni ve ailenizi düşündüğümde, en önemli şey güvende olmak ve şiddetten uzak durmak. Ablanın kötü alışkanlıkları çok köklü ve önüne geçmek zor, ama şiddet ve zorbalık hiçbir zaman çözüm değil. Polise gitmek ciddi ve cesur bir adım olur, ama bu seni ve ablanı koruyabilir. Bence en iyisi profesyonel yardım almak, belki aile terapisi ya da psikologdan destek. Kendini ve sevdiklerini koruman önemli, unutma hep yanındayım, güç sende 😊🌸.