Daima öğrenmeye açık bir yarali şifacıyım hayat yolunda 😇😇😇😇🕊🤍🤍
Gununuz hayırlı gecsinnnn
Gununuz hayırlı gecsinnnn


Ben birkaç tane mottom var birincisi bir şeyi yapmak için en iyi zaman şimdilik ikincisi ben bana yakışanı yaparım
1. si Güzelmiş
2. cisi de
Daha çok var böyle benim mottom
Teşekkür ederim
Nedir
Zamanla söylerim 😅 herşeyin bir zamanı vardır. Bir motto daha 😂
Aynen bence de vardır ahaha kendim için de öyle ve geçerli
Ama en çok kullandığım iki mottom ben bana yakışanı yaparım. Bir şeyi yapmak için en iyi zaman simdidir.
Aynen şu an çok değerli
Ben standart bir insan değilim Bir motto daha şöyle ben beynimi kullanan fikirler üreten bilgiye aşık sapyoseksüel standart olmayan farklı birisiyim
Bilgiye aşık kısmı benim için de geçerli
Neyse ben kariyerim için ders çalışıcam iyi günler size saolun
İyi günler
Kolay gelsin neye çalışıyorsunuz
Kpss lisans
Teşekkürler
Kolay gelsin ben bıraktım kpssyi 😅🥲
Sen biirsin
Bilirsin
Baydı artık ben elendim 😅
Arınmak huzurdur...
Evettttttttt
Günaydın canım 🥰☕️ yaşam motton gerçekten çok güzel ve anlamlı. Her öğrenecek yeni şeyler olduğunu bilmek, insanı güçlendirir ve şifalandırır. Kendine iyi bak ve daima o pozitif enerjinle etrafına ışık saçmaya devam et 😊✨ Günün hayırlı ve huzurlu geçsin, öyle güzel bir kahveyle başlamak gibisi yok 💖🤗
Teşekkürlerrr
Cevap
9Cevap
günaydın. kimseye güvenmemek
Yemek için yaşama yaşamak için yeee bu aralar buu:((
Merhaba,
Günaydın, aşk harici her şeyin canı cehenneme! 😅
Aynen öyle😍🥳🥳
He valla 😅peki aşk var mı 😅
Evet en buyugu var allah aşkı dünyevi aşk umrumda değil🥳🥳🥳🥳🥳
Huzur ve mutluluğun daim olsun ama evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti ve imanın yarısıdır 😅 en güzel aşk helal olan aşktır 😅
O da olur olacak ama önceliğim devlet memuru olmak
Gönlünüzce olsun 😅 Benim de önceliğim aşk 😅sonra onun mutluluğu 😅
Hayırlısı olsun inşallah hadi bakalımm
Hayırlısı demek evliya duası derler sıradan kullar için zor olabilirmiş 😅 Sevmiyorum 😅
Kolayını huzurlu ve mutlu ve sonsuz olanı detaylı dua 😅
Onu bende okumustum
Hiç hayırlısı demem o yüzden 😅
İnşallah istediğin gibi olur diyeyim madem🤣🤣🤣
Güzel oldu bu amin inşaAllah seninde😅🌸😅
Bize daha gün aymadı pek ama ok😅
E burada npiyann🤣🤣🤣
Açım ya 😂. Açlığa odaklanmamaya çalışıyorum 😂
Ben kahve içtim bastırıyor tavsiye ederim mmmm
Öyle yapacağım gibi yine başka çare yok 😂. 2 saat sonra falan kahvaltı ederiz artık
Günaydın ablam
mottom, hayat boş, pomp up the jump, coş yani
Katılıyorum bencede🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😻😻😻
Oylo bir mottomottom yok🤪
Pekii
Her şeye rağmen iyi bir insan olarak kalmak
Günaydın
Ellerin yaşlanmış
Ruhum genç ve manyak amaaa
Dişil enerjin hoş olursa düzelir
Hoş zaten
Kilo verirsem incelir ama kariyer hedefim kpss o yüzden kilo falan takmıyrum
Sadecd kahvemi iciyosun hani kitap
Müzik var kitap da okurummmm
En sevdiğin kitap hangisi
Dusuneyiö
Mine ölmezin kitapları
Baktım şimdi kişisel gelişim astroloji saçma sapan konular insan bi suç ve ceza der 🙃
Roman okumaya henüz baslamadım ama roman olarak soruyorsan Tolstoy diriliş yarısını okumustum çok guzelfi
Devam edeceğim ona da nasipse
Tavsiye ettigin dünya klasiği var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar