Evimde iken çok mutsuz dışarıda iken çok mutluyum bunun sebebi nedir?

Evimde hep geçmişim aklıma geliyor ama dışarı çıkınca iç sesim bana yüklenmiyor tek başıma çıkıyorum hemde sanki duvarlar üstüme üstüme geliyor ev gözümde küçükmüş gibi geliyor ondan evimi hiç sevmiyorum güzel bir ev ama evde de durmak beni yoruyor

Evimde iken çok mutsuz dışarıda iken çok mutluyum bunun sebebi nedir?
Cevapla