Arkadaşlar eşim sürekli beni dövüyor ve sert davranıyor polise de gittim çare olmadı ne yapmalıyım?

Ben yetimhanede büyüdüm zaten hiç kimsem olmadı ne ailem ne akrabam iş hayatımda da insanlarla çok arkadaşlık kuramadım sessiz sakin bir insanım. Eşimle tanıştığımızda bana kol kanat germisti iyi gelmişti sonra evlendik ve felaketler başladı. Polise gittim ama sonuç vermedi eli kolu uzun biri bir şekilde halleti ve her polise gittiğimde daha kötüleşti. Kimsem yok yardım isteyebileceğim bazen yemeğine zehir mi katsam diyorum öyle de hapse gireceğim akıl verin nolur yardım edin :(

Arkadaşlar eşim sürekli beni dövüyor ve sert davranıyor polise de gittim çare olmadı ne yapmalıyım?
Cevapla