Bir insanın fakir olduğu fotodan belli oluyor mu hadi diyelim fakirim ne alaka bu tipten anlaşılabilir bir şey mi benim flörtler neden böyle m al çıkıyor ki

Bir insanın fakir olduğu fotodan belli oluyor mu hadi diyelim fakirim ne alaka bu tipten anlaşılabilir bir şey mi benim flörtler neden böyle m al çıkıyor ki

Hiç bu açıdan düşünmedim para ile imanın kimde olduğu bilinmez. Ama şu fotoğraf ta hayır öyle bir durum yok, sen takılma düşünme yetisini kaybetmiş bir çok insan artık, sadece görsele önem veriyorlar.
Öyle duruyorsun evet ama hayatta bunu demek aklıma gelmezdi. Şöyle diyeyim bana sorsalar zengine mi benzetirsin fakire mi fakir derim. Ama onun haricinde aklıma gelmez böyle bir şey demek. Çirkin veya güzel dersin yani. Ayrıca senin zenginliğinden fakirliğinden onlara ne ki erkek olan onlar bunu düşüneceksen sen düşünürsün ıyyy iyice prenses mal erkekler türedi
saçmalamış kim dediyse. Uygulamada son zamanlarda gördüğüm en güzel kızsın
Güzelsin siltir et o şeroyu
Cevap
65Cevap
yüz hatları olarak demek istemiş. giyimi kastetmemiş soruyu görür görmez anladım fakir derken normal fakirliği kastetmediğini yüz yüzeyken sen anlamıyon ne demek istediğini 😂 kendini sorgula biraz... bir normal fakirlik vardır birde görünce kız bu tam fakir yüzü işte fakir birinin yüzü buna benzer ama giyimi düzgün bu sadece tip olarak öyle fakirliğe benziyor dedittiren vardır. aradaki fark bariz belli 🙂
Tek fotoğraftan anlaşılmaz ama sürekli zengin gorunmeye çalışmak en büyük fakirlik belirtisi. Ciddi anlamda milyon dolarlarla oynayan kadın ve erkeklere bak zengin görünmek gibi bir kaygıları yok. Ayrıca mal dediğin insanları hayatına alan kişi de sen okdugun için bence bu konuda neyi yanlış yapıyorsun bunu bir incele. Zengin gorunmulu tipleri seçip karakterine bakıyorsanız mal çıkacaktır.
Giyim tarzından bu yargıya varmış olabilirler. Daha asil giyinmek herzaman daha zengin gösterir.
yanlış anlama ben kimsenin giyinişini yargılamam sadece bu böyledir asil giyinmek her zaman daha iyidir.
Ama parkta da asil giyinemem ki
Giyinirsin bacım hemde nasıl giyinirsin bak mesela bu tarz sıfır kol seviyorsan böyle incecik penye tarz bişey değilde daha kalıp gibi duran bişey giy ve altına dar tayt falan giyme asla ne demek istediğimi anlıyorsundur bol şeyler giy şalvar pantolonlar mesela çok şık duruyor
Altimda tam da öyle bir şey vardı asla tayt giymem dar paça giymem günlük hayatta
Bak yine söylüyorum ben asla kimseyi yargılayıp yadırgamam kıyafet tarzları falan zenginmiş fakirmiş ilgilenmem sırf soru bu olduğu için söylüyorum ; fotoğraftaki kıyafetle bende görsem bende aynı şeyi düşünebilirim 🤷🏻♀️
Aaa o kadar mı kötü ki ya üstümdeki çok severek almıştım hâlbuki geçen yaz
Kötü değil aslında bence evde giy sen onu
Peki öyle yapayım
😀😀😀
Fakir gibi duruş nasıl oluyor.. aklıma dükkanlarda peşin satan veresiye satan fotoğrafı geldi 😀😀
karakterin fakir olmasın yeter, çünkü o parayla alınan biley değil 😉👍
Bilmiyorum cidden düzgün bir şey yasanilmaz artık kimseyle
Bu konu doğru.
Bu nedenle çoğu kişi eşini inst dan seçiyor.
Resimlerime bakarak.
Beni de öyle sanıyorlar.
Çok memnunum bu konudan.
Bırakın öyle sansınlar.
Gereksiz insanlar kendini gösteriyor.
İnsanlar çok m allasti yemin ediyorum
İnsanoğlu birbirine bir şeyi ispat etme meraklısı olduğu için bu durumu yaşıyor olmamız gayet normal.
Kimi buna çok alıştı.
Dediğiniz gibi yapmayanları pısırık güvenilmez , bundan adam olmaz diyene bile tanık oldum maalesef.
Din İman para olunca bir toplumda bunu da sevilecek adam ya da kadın olarak bakılınca.
Normal anormal, anormal normal oldu.
Kabul edildi.
Sadece resmi gazetede yayınlanmadı.
ya yanlış anlama ama kullandığın efekti değiştşr daha doğal dursun fotoğraf bi de üstündeki kıyafetten dolayı demiş olabilir kızma lütfen sadece belirttim
Efekt yok bu arada sadece fotoğraf netleştirme var
Winkit kalite düşük olunca fotoğraf daha net olsun diye yapıyorum sadece o kadar
Bana göre de orta sınıfın hafif üstü gibi duruyorsun, çok zengin gibi değil ama bilemiyorum saçlar ve makyaj normal gibi... Anlayamadım belki giysinden dolayı çok zengin demezdim ama kesinlikle fakir gibi değilsin.
insanların karakteri yerine giyimine göre yorum yapanlardan nefret ettiğim kadar kimseden nefret etmiyorum belki kişinin giyim tarzı bu illa üzerina a b c logosu var diye 500 liralık tişorte 3000 lira vermek istemiyordur belki.
O tipler herkesle dalga gecmeye meyilli insan grubudur :) zenginlik yüzden üst baştan anlaşılmaz. Akıllarınca seni ezmeye calismislar. Salla, geç şunları :) sacma, 20 lik ergenler iste.
Baska foton yok mu? Gecen de bunu paylasmistim. Yardim edip uzerine biseler alalim. Hava soguk gecen de biri kiskanmisti
Evet iste onu diyorum ya bana gelen insanlar niye böyle m al oluyor
Yok yaz gelince cekcem
Küçük memeler işte
Anlamadım ney
Ya insanlar çok boş konuşuyor gerçekten takılma derim bende bu sitede çok patavatsız kişiye denk geldim tamamen boşlar yani.
Dünyanın %80 kısmı fakir... Sadece bir kaç ay işe gitmemesi iflaslarını getiricek durumda... Çoğu borçla yaşıyor zaten.
Giydiklerin sıradan marka değil ondan demişlerdir. Genelde senin yaşıtların marka giyinmeye bayılır da: D
Ben markaya para vermem parayı çöpten mi buluyorum
İşte açıkladım sana sebebini.
Büyük ihtimalle fotoğrafi bir parkta çektiğin içindir bı üzerinde ki çok dandik duruyor
Yani sıradan bir şey ve ben de sıradan bir yere gitmiştim
Engelledim direkt canım
Kemik torbası olmuşsun. Acilen kilo almalısın sana o yüzden fakir demişlerdir. Sana bir dost tavsiyesi. Hergün şişir mideni.🇹🇷🇹🇷🤔

aklıma bu geldi dhsjjs
Zenginlik ya da fakirlik nasıl kavram 85 milyonun içinde sadece 2bin kişi zenginim diyebilir o 1 kişide sana denk gelmiş ihmitalini sen hesapla
O kelimeyi kuran bir insan evladında zerre zeka belirtisi göremem, onun da yanında olan kızdan da hiç bahsetmiyorum
Fakir duruşu olsa nolcak zengin duruşu olsa nolcak... Güzelliğe ve fotojenikliğe odaklanamamışsa onların aklı zekası fakir kalmış..
Peki içerden bakınca milyarder filan mı oluyorsun acaba?
Yoo değilim normal geçinen biriyim sadece
Zayıfsın diye gariban mı sanıyor acaba :))
Bilmiyorum ki yani zayıflığım yemek yemekten hoslanmadiğimdan iki öğünden fazla yemem cips çikolata vs tüketmem tatlı aramam hamur işi vs tüketmem
slak insan slak fikir üretir, sen dediklerine değil neden bunları hep bulduğunu düşün
Bilmiyorum ki engelledim of sıkıldım bu ilişki piyasasından
Kendi yaş grubundan sıyrıl derim
Napim 40 yaşındaki adamlarla mı olayım 30 biraz üstü insanlara şans veriyorum
rakam vermedim, o kısmı sen bil
Flörtün saflığı. Mallığı demek istemiyorum hakaret sevmediğimden.
De gitsin aman
Sen öyle anla
Onun beynini zkm boyle bir guzellige yaptirdigi yakistirmayida sana fakir diyen o aklida skm seni tanisam direk esim yapardim cunku o kadar guzel ve masumsun.
Teşekkür ederim yani gerçekten fakir mi duruyorum merak ettim kendisini de engelledim ne alaka ya ne alaka
Ne fakiri ya seninle tanismak bile isterim boyle hos guzel derin ve masum bir kadini kucumseyecek kadar aptal bir adam deglm aksine yuceltir ve mutlu ederim.
Ya çok teşekkür ederim ❤️
Bir sey degil elbette kimse icin asla moralini bozma hayat kisa zaten.
Masum ve tatlı bir tipin var bakışların da naif bence kıyafetinin başarısızlığından dolayı diyor
herkesin her dediğini çok düşünme insanlar cahil. yorma kendini
Açık olduğun için elbiseyle ilgili aklınca espri yapmış olabilir
Hahaha o nasıl bir şey dışardan fakir duruyosun hahaha 😀
Kalıplaşmış bir şey var galiba bende anlamıyorum mesela bende gösterişli takılı falan gezmeyi sever bunu bütçem dahilinde yaparım bana da zenginsin diye üzerime geliyorlar değilem değileeemmm
Gülmekten catlicam jssksj bana onu diyen olmadı neyse ki giyinisten olabilir
Çok çirkin bir konuşma, sanane benim maddi durumumdan, insanlar iyice laçka olmuş
Basit giyim kuşam içindir belki ama bu fotoda öyle bir şey yok sanki
Ay ne alakası var salla hiçte öyle durmuyorsun Cansu Dere gibi kızsın
Sağ ol bacım engelledim belki de espri yapayım demiştir ama belli ki patavatsız biri
Yüksek ihtimal boş ver iyi yapmıssın engellemekle
❤️❤️
Bakışından yeterli fakir olduğunu anlamak için
Ne var ki bakışımda
Nekdar güzel özge gürel sandım bırusın sadesın boya küpüne düşen gosterıs budalası olmadıgın ıcın sorun bu senın nadır doğal guzeldın maşallah bacım
Teşekkür ederim bacım ❤️❤️
Senin flörtler kesinlikle ARA MALI. Fakir olmak suç mu MK. Küfür etmicem diyorum ama olmuyor :)
fakir deken ikizlerden yana fakirsin demiştir. küçücük ya
Ay ne bileyim ya
Yav sende illa bu fotoyu gözümüze fözümüze sokacan mk
Hiçbir zengin kendini ispatlama gereksinimi duymaz genellikle
Ben de öyle düşünüyorum
insanların egitimine, kariyerine bakmak yerine instagram profiline bakan nesil için normal şeyler :D
Küçük cok tatli gozukuyorlar bu guzellige hersey yakisir fakirlik bile😍
Soruyu gizliden sorup resim atan biri ne kadar zeki olabilir 🧠
Benim çok zengin bi arkadaşım var. Heep aynı tarz giyindiğj için millet fakir diye üzülüyordu. Aksine beni de zengin zannediyorlar öyle vibe veriyomuşum ama Fas fakirim
Bisey dicem gercekten oyle duruyosun. pazar mali ust ve aksesuar ayni zamanda kotu bir efekr programi...
Efekt asla yok kendi yüzüm üstümdeki de pazardan değil sıradan bir butikten almıştım takı desen de normal halka küpe
Onlar kendilerine öğretileni söylüyorlar başka bir fikirleri yok
Olabilir
Görüntü ile zenginlik ne alakaymış, güzelsin manipüle etmeye calışmış
Benden.. sana.. gelene..
Karşılıkk.. verir.. misin.. lütfen..
Malın önde gideniyim. Ayrıca fakir olmak suç mu lafa bak
Ayni paylaşımı yaptığın için olabilir
Saçmalamış diyen
Bilmiyorum bacım
Ciddiyim hiç öyle bir izlenim yok
Teşekkür ederim ne bileyim insanlar m al
Bence de oyleler
Sen fakir gibi durmuyorsun
Peki
Suç senin en başından itibaren
Neden
Neden?
Çünkü bu cümleyi kuracan biri bırak seni kimseye faydası olmaz
Lügatı düşük, mizahı sıfır gelişmişliği sıfır birisi.. ve sen.. bu laf ile özgüvenin kırılmış bir şekilde resim paylaşarak bunun aksinin ispatını arıyorsun.
Bırak ta kim sana tapacaksa en fakir halimle tapsın.
Herkes güzeli sever lakin herkes görünmeyen güzelliği keşfedemez
Ben direkt engelledim zaten
Güzel..
Bence!!!
Burdan deşmeyide bırak o zaman Kaale alınacak daha iyi şeyler var zira
İlk başta Resmini kaldırarak
Zengin kızı değilsin yani
Yani ben değilim de babam zengin İstanbul'da dört daire sahibi zengin sayılıyor mu bilmiyorum 😀
Yılda 3 kere yurtdışında tatillere yurtdışında alışverişlere gidiyorsanız yatınız acun gibi uçağınız varsa zenginsin ev araba almak zenginlik değil
Yok yurtiçi gidiyorum o da senede iki kere uçağım da yok fakirim o zaman
Evet fakirsin
Hehehehehhehehe
Araba ev almak Türkiyede zenginlik bence ülkenin yarısi asgari ucretli çalışıyor hali vakti yerinde en azından illa Multi milyoner olmaya gerek yok acun çok üç bir ornek
@Tükendimçok2 babam sokakta simit satarak 2 ev aldı o zaman oda zengin.
Şimdi ev alanları diyorum eskiden değil
@Tükendimçok2 anladım şimdi imkansız tabi ev almak
Evet şimdiden bahsediyorum ev almak bile lüks odlu
@Tükendimçok2 kafede 2 bardak çayı lüks yaptılar sağolsun akp nin bahsettiği 2023 süper ekonomiyi gördük sondan 1 ya da ikinci felanız
Ahhajaja maalesef haklısın ama elden bir şey gelmiyor kahve bile lüks oldu dediğin gibi daha evlilikten bahsediyorlar kendi karnımızı doyuralim da
@Tükendimçok2 bugün 3 5 yer gördüm eleman arıyor verdikleri asgari ücret 22 bin ev kirası 35 bin yani ülkenin içine ettiler.
Abi hapse girmek istemiyorum çok yorum yapmim 🤣🤣 ama sonuna kadar haklısın aynı şeyleri düşünüyorum şikayet ediyorum 26 yaşında işsizim bak nasıl evleneyim çocuk yapayım erkekler işsiz kız istemiyor haliyle isteyenlere de ben güvenemiyorum maddi güvencen olmayınca zor dışarıda yemek olmuş 500 lira tek öğün tavuk döner bile lüks valla sinir tepeme çıkıyor düşündükçe 😕
@Tükendimçok2 valla 💩 a sardık iyice sonumuz ne olacak inan bilmiyorum
Daha çok cinsel isteği yüksek birisi gibi duruyorsun
Ne alaka
Öyle doğru söyle
Herkese değil o zaman
Olması gereken o
Ama dediğim gibi isteği yüksek biri
Evet doğru tamam
Geçen ki resmini unutmadım
Hangisi
Yansıma olan 😂
Haaaas tamam şimdi hatırladım ay ne bildin o olduğumu
Hahahaha hahahaha şimdi anladın mı niye öyle yazdım
Evet nasıl benzettin de o olduğumu anladın
Görsel hafızam çok güçlü gördüğüm birisini kolay kolay unutmam
Ah okey yakaladin
Soruyu beğeniyorum yazar mısın
Hadi lütfen
banada aç köpek diyorlar
Ahahahahha neden ki
Ahahahhahaahha değişik ya
Giyim ile alakalı olabilir
Fakir mi duruyor bluz anlamadım
Biraz o tarz giyiniyor olabilirsin. Ama bence sempatiksib
Ahahahahah peki
Takma böyle kötü konuşan insanları
Engelledim
Buradan birisi mi
Yok instadan biri
Tamam kiskandim🤣🤣
Çok güzelsin demek :)
Valla fakir duruyor mu söyler misin bu arada babadan zenginim hehehheheh
Flörtüm bu da yeni biri instadan tanıştık engelledim niye bana kişisel gelişimini tamamlamış insanlar denk gelmiyor nasıl evlenecem ben
Engelledim direkt ne uğraşacağım
Ahahahahha teşekkür ederim
Halka küpeden miki
Bilmiyorum ne bileyim
Ablam biz senin fotonu daha ne kadar göreceğiz
Zengin görünmeye mi çalışıyorsun acaba?
Fakirlik para değil
Cahilliktir
Hayır hiç öyle durmuyor
O duruş parayla olmuyo deseydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?